|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:39 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:45 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Ja! xd Men G? 䲠helsjysst, det 䲠bara det d䲠med f?aringar som g?ektionerna jobbiga...man fattar ju inget!>__<; Aha, det var ju inge bra. Bara att forsoka forsta. Gar det inte... sa gar det inte. xd XD mjupp! DUDE!! Jag vet vad jag vill fixa f?r䫴! gonk men...vi har ingen symaskin!....䮠 ninja Drakt for vad? o_o Cosplay o__o X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:47 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Ja! xd Men G? 䲠helsjysst, det 䲠bara det d䲠med f?aringar som g?ektionerna jobbiga...man fattar ju inget!>__<; Aha, det var ju inge bra. Bara att forsoka forsta. Gar det inte... sa gar det inte. xd XD mjupp! DUDE!! Jag vet vad jag vill fixa f?r䫴! gonk men...vi har ingen symaskin!....䮠 ninja Drakt for vad? o_o Cosplay o__o X3 Ahaaa, vad skall du vara da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:47 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Ja! xd Men G? 䲠helsjysst, det 䲠bara det d䲠med f?aringar som g?ektionerna jobbiga...man fattar ju inget!>__<; Aha, det var ju inge bra. Bara att forsoka forsta. Gar det inte... sa gar det inte. xd XD mjupp! DUDE!! Jag vet vad jag vill fixa f?r䫴! gonk men...vi har ingen symaskin!....䮠 ninja Drakt for vad? o_o Cosplay o__o X3 Ahaaa, vad skall du vara da? Komugi-chaan~!!!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:49 pm
Okay. :3....... Vem ar det? >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:50 pm
Jetzudan Rebirth Okay. :3....... Vem ar det? >.<XD!! Skall skicka en bild på msn xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:53 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Okay. :3....... Vem ar det? >.<XD!! Skall skicka en bild på msn xd whee Okay. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 3:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 3:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 3:02 pm
Men visst var de söta? xd xp heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 3:03 pm
Sostrate Men visst var de söta? xd xp heart Ja det var dom. whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 3:05 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Men visst var de söta? xd xp heart Ja det var dom. whee xp Jao~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:22 pm
*Skriver i sin dagbok som hon inte har* Idag... Mmm... Idag.. Allt har ett slut. Så är det bara. Idag är något slut, imorgon något annat. Idag har jag dock redan bestämt vad som ska ta slut. Så är det.
Hrrrmmm. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|