|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:35 pm
eek *stirrar på lord senyoru* DIG har man inte sett på länge!O_o!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:50 pm
Ah, jag alskar sovmorgonar. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:55 pm
Jetzudan Rebirth Ah, jag alskar sovmorgonar. smile XD Ja! Jag har skola imorrn..men...det är städning..skall man skippa det? Det känns fel för jag har närvaroplikt XD O_o plus att jag kan träffa mina klasskamrater igen! XD har varit ledig typ hela veckan.. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:59 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Ah, jag alskar sovmorgonar. smile XD Ja! Jag har skola imorrn..men...det är städning..skall man skippa det? Det känns fel för jag har närvaroplikt XD O_o plus att jag kan träffa mina klasskamrater igen! XD har varit ledig typ hela veckan.. heart Stadning?! gonk Jag hatar nar det ar stadning. Man ska alltid stada da. gonk ... Fast jag har ju "Elevjour", sa jag maste ga runt och sudda klotter pa vaggarna med ett minimalt sudd. xd "Narvaroplikt"? o.o Varfor da? Och hur kan du ha varit ledig nastan hela veckan?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:15 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Ah, jag alskar sovmorgonar. smile XD Ja! Jag har skola imorrn..men...det är städning..skall man skippa det? Det känns fel för jag har närvaroplikt XD O_o plus att jag kan träffa mina klasskamrater igen! XD har varit ledig typ hela veckan.. heart Stadning?! gonk Jag hatar nar det ar stadning. Man ska alltid stada da. gonk ... Fast jag har ju "Elevjour", sa jag maste ga runt och sudda klotter pa vaggarna med ett minimalt sudd. xd "Narvaroplikt"? o.o Varfor da? Och hur kan du ha varit ledig nastan hela veckan?! gonk Ja, hata städning stare !!! Möh, jag har varit ledig nästan hela veckan för att i måndags åkte vi på klassresa..kom hem tidigt på tisdag morgon och var ledig resten av dagen. Igår hade vi studiedag och idag skulle bara de som skall ha omprov vara där idag och resten..tja..lediga! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:17 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Ah, jag alskar sovmorgonar. smile XD Ja! Jag har skola imorrn..men...det är städning..skall man skippa det? Det känns fel för jag har närvaroplikt XD O_o plus att jag kan träffa mina klasskamrater igen! XD har varit ledig typ hela veckan.. heart Stadning?! gonk Jag hatar nar det ar stadning. Man ska alltid stada da. gonk ... Fast jag har ju "Elevjour", sa jag maste ga runt och sudda klotter pa vaggarna med ett minimalt sudd. xd "Narvaroplikt"? o.o Varfor da? Och hur kan du ha varit ledig nastan hela veckan?! gonk Ja, hata städning stare !!! Möh, jag har varit ledig nästan hela veckan för att i måndags åkte vi på klassresa..kom hem tidigt på tisdag morgon och var ledig resten av dagen. Igår hade vi studiedag och idag skulle bara de som skall ha omprov vara där idag och resten..tja..lediga! whee Du har verkligen tur du. Att ha nastan som ett till lov. neutral Aja, jag ar glad for din skull dubbelgangare. whee Och snart ar det helg! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:24 pm
Sostrate Jag vet!!Fast det nya schemat vi f崴 䲠hemskt!! och vi skall ha den l䳫igaste l䲡ren den h䲠perioden!! gonk gonk torsdagarna kommer att vara v䲳t... Ulla(Engelska) G?(Fysik) Ulla(Svenska) G?(Fysik) >__<; alla lektioner 䲠80min eek Mycket Ulla och Goran da. o_o Och ar dom hemska?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:27 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jag vet!!Fast det nya schemat vi f崴 䲠hemskt!! och vi skall ha den l䳫igaste l䲡ren den h䲠perioden!! gonk gonk torsdagarna kommer att vara v䲳t... Ulla(Engelska) G?(Fysik) Ulla(Svenska) G?(Fysik) >__<; alla lektioner 䲠80min eek Mycket Ulla och Goran da. o_o Och ar dom hemska? Ulla är jobbig och allmänt elak -__-;; typ som min gamla lärare.. Göran brinner verkligen för sitt ämne, men...han är så dålig på att förklara saker! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:29 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag vet!!Fast det nya schemat vi f崴 䲠hemskt!! och vi skall ha den l䳫igaste l䲡ren den h䲠perioden!! gonk gonk torsdagarna kommer att vara v䲳t... Ulla(Engelska) G?(Fysik) Ulla(Svenska) G?(Fysik) >__<; alla lektioner 䲠80min eek Mycket Ulla och Goran da. o_o Och ar dom hemska? Ulla är jobbig och allmänt elak -__-;; typ som min gamla lärare.. Göran brinner verkligen för sitt ämne, men...han är så dålig på att förklara saker! gonk Muahaha! xd Det var ju jatte trakigt. Jag har ocksa haft experience med dumma larare. Hoppas det gar bra da.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 2:35 pm
Sostrate Ja! xd Men G? 䲠helsjysst, det 䲠bara det d䲠med f?aringar som g?ektionerna jobbiga...man fattar ju inget!>__<; Aha, det var ju inge bra. Bara att forsoka forsta. Gar det inte... sa gar det inte. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|