|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 6:38 pm
on my mind: OMG wat ging gaia traag toen die nieuwe items gereleased waren en daarvan vind ik eigenlijk alleen maar die "Red Gunner Coat" tof maar ik vind em niet tof genoeg om er 3k gold aan uit geven .....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:29 am
k vind t ook nie echt te gek ofzo idd..... hoewel ik het wel tof zou vinden als de donation items gunz worden biggrin !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 8:54 am
Devange666 on my mind: OMG wat ging gaia traag toen die nieuwe items gereleased waren en daarvan vind ik eigenlijk alleen maar die "Red Gunner Coat" tof maar ik vind em niet tof genoeg om er 3k gold aan uit geven ..... •♥• Echt wel het duurde wel een kwartier ofzo voordat het winkeltje en mijn inventory geload waren..
ONM: ...dat is onderweg naar morgen ik bedoede natuurlijk;
OMM: Mijn ouders zijn echt de enigste mensen op aarde die als ze een kaartje sturen ook de naam van onze kat in de adressering zetten. rolleyes alsof ik een klein zusje heb. whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 10:52 am
on my mind: Ieh nog even en mijn compu is weer gefixed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:21 pm
ghihi bijna ontslagen omdat ik 10 minuutjes te laat op me werk was doordat de bus voor me neus weg reed en ik dus een kwatier moest wachten... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 7:34 am
on my mind: word bump is best wel moeilijk ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 8:38 am
•♥• Ai, had me bijna verslapen vanmorgen.. de eerste keer sweatdrop en hopelijk de laatste. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 10:49 am
Ik wacht op slechts school te beginnen. Wij hebben reeds mijn nieuwe school kleren en gangbare school is alsof medicijnen voor mij doend. Ik houd van het. En ik mis hem sooo veel! crying
((Pardon my grammar. It's not very good...))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 2:25 pm
Pfff net van een vriendin, moest om 11 uur alleen terug met de bus.. dus ik in me eentje in dat verlate dorp door de donkerte naar de bushalte wat al eng was, toen nog van de bushalte op de fiets naar huis. En we hadde al een enge film gehuurd vanavond... Maar goed heb ut gehaald razz
Denk steeds dat het morgen zaterdag is. Zin in zaterdag biggrin dan begint onze vakantie eigenlijk al min of meer ^^ komt me vriend hier slapen, zondag op maandag ik bij hem, en maandag ochtend vertrekke we biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 8:14 am
Amai amai, wat een regen... Daar wordt je niet echt vrolijk van...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:33 am
Onmymind;
Helemaal geen zin stad in te gaan om schoene te ruile.. maar zal wel moete voor k op vakantie ga. Bwah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 5:36 am
On my mind: Vanaaf saai feestje. het betreft twee verjaardagen en een verhuizing in een. Wat moet je nu voor de inwoners kopen? sweatdrop xDD Ach ja, ik ga gewoon pret maken of me een keertje netjes gedragen. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 5:41 am
heeerlijk geslapen werd om half 2 wakker XD nu is de dag al zowat om... achja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 7:02 am
Oh, kon ik maar in mijn bedje kruipen om en voorlopig niet meer uit te komen. <--- ligt aan het druilweer hier...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 9:06 am
on my mind: heeft externe hd gekocht om werk op te bewaren nu pc formateren ik wil Overzicht !!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|