Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 245 246 247 248 249 250 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:24 am

kiek
Zakou Nenharma
kiek

ik heb hetzelfde gedaan ^__^' en ik heb het gewete ook *alleen was het van vrijdag op zaterdag*
waarom was je zo vroeg op eigenlijk?
*beetje wel... =P*

lol xD
ik had volleybal training, iets extra's voor die rare uitslovers die ook nog op zondag ochtend willen trainen xD
ik had het gelezen... kater?

denk het eerlijk gezegt niet hoor, maar weet ook niet hoe ik anders moet noemen... Nog suggesties?

"Een kater hebben" is een Nederlandse uitdrukking en betekent lijden aan de kwaal die ontstaat na het nuttigen van te veel alcohol.

Zeker weten dat je een kater had? O.o'
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:25 am

kiek
Zakou Nenharma
kiek

ik heb hetzelfde gedaan ^__^' en ik heb het gewete ook *alleen was het van vrijdag op zaterdag*
*beetje wel... =P*

lol xD
ik had volleybal training, iets extra's voor die rare uitslovers die ook nog op zondag ochtend willen trainen xD

denk het eerlijk gezegt niet hoor, maar weet ook niet hoe ik anders moet noemen... Nog suggesties?

uhm.. ik gooi het altijd op slaapgebrek xD maar mijn leraren vinden het geen goed excuus xD

@ QYdrop: ow nee, ik heb gister al tot heel laat gefeest xD ik zou nu niet langer dan een uur op mijn benen kunnen staan xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:26 am

Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

je suis le kampioen avec le volleybal! xD

(Volleybal is stoooeer!) Gefeliciteerd!!!! ^___^
echt wel!!! dit was mijn achste jaar dat ik aan die sport doe ^_^ speel je het zelf ook?

Alleen op school, maar ik wil zowiezo gaan sporten.. denk je dat het verstandig is op mijn leeftijd (17) =P?
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:26 am

heeey OKP!

ook alles goed bij jou?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:28 am

Oranjekorfbalpizza!
kiek
Zakou Nenharma
kiek

*beetje wel... =P*

lol xD

"Een kater hebben" is een Nederlandse uitdrukking en betekent lijden aan de kwaal die ontstaat na het nuttigen van te veel alcohol.

Zeker weten dat je een kater had? O.o'

naja een slok of twee is toch al best veel voor mij rofl
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:31 am

Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma
kiek

*beetje wel... =P*

lol xD

uhm.. ik gooi het altijd op slaapgebrek xD maar mijn leraren vinden het geen goed excuus xD

@ QYdrop: ow nee, ik heb gister al tot heel laat gefeest xD ik zou nu niet langer dan een uur op mijn benen kunnen staan xD

slaapgebrek is idd goedgenoeg ^__^'

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:31 am

kiek
Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

echt wel!!! dit was mijn achste jaar dat ik aan die sport doe ^_^ speel je het zelf ook?

Alleen op school, maar ik wil zowiezo gaan sporten.. denk je dat het verstandig is op mijn leeftijd (17) =P?

het kan nog. zeker als je een beetje balgevoel hebt. maar je moet er dan rekening mee houden dat ze normaal al op 8 jarige leeftijd beginnen (soms nog eerder). maar goed, ik ken een meisje die is op haar 20ste begonnen en die speelt nu op landelijk niveau. ^_^;

het zou dus zeker moeten kunnen, ik zou het gewoon eens proberen!
Waar woon je? misschien ken ik daar nog een leuke club wink
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:34 am

Zakou Nenharma
heeey OKP!

ook alles goed bij jou?

Zeker wel ^^ Lekker rustig hier :3

@ kiek: Gelukkig xd Ik dacht al ^__^;
Volgens mij moet je gewoon gaan sporten, het gaat er uiteindelijk ook niet om dat je goed wordt ofzow, maar meer dat je er lol in hebt, ne?

Oranjekorfbalpizza!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:38 am

Oranjekorfbalpizza!
Zakou Nenharma
heeey OKP!

ook alles goed bij jou?

Volgens mij moet je gewoon gaan sporten, het gaat er uiteindelijk ook niet om dat je goed wordt ofzow, maar meer dat je er lol in hebt, ne?

Alles is helemaal super ^_^

dat is zeer zeker waar! plezier hebben. maar dat de meest geleverde kritiek op volleybal (en ook de reden waarom de NeVoBo ((nederlandse volleybal bond)) zo weinig leden heeft): volleybal is pas echt leuk om te spelen als je het echt goed kan.

maar ik heb geen flauw idee of dat echt zo is. het kan best kloppen. het is een heel technische sport sweatdrop
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:40 am

Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

het kan nog. zeker als je een beetje balgevoel hebt. maar je moet er dan rekening mee houden dat ze normaal al op 8 jarige leeftijd beginnen (soms nog eerder). maar goed, ik ken een meisje die is op haar 20ste begonnen en die speelt nu op landelijk niveau. ^_^;

wauw, moet ze volgens mij wel goed zijn wink

okee ^^ ik woon in hilversum.

@ OKB: lol komt er met volleybal denk ik wel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:41 am

Zakou Nenharma
Oranjekorfbalpizza!
Zakou Nenharma
heeey OKP!

ook alles goed bij jou?

dat is zeer zeker waar! plezier hebben. maar dat de meest geleverde kritiek op volleybal (en ook de reden waarom de NeVoBo ((nederlandse volleybal bond)) zo weinig leden heeft): volleybal is pas echt leuk om te spelen als je het echt goed kan.

maar ik heb geen flauw idee of dat echt zo is. het kan best kloppen. het is een heel technische sport sweatdrop

Lekker feest geviert? ^^

Haha XD Dat heb ik gemerkt ja, tijdens gym razz Elke keer weer pauze, weer opnieuw opslaan, etc... ik sloeg een keer op, raakte ik een peperdure lamp die aan het plafond hing O.o' No good!

@ Kiek: Nouw dan, waar wacht je nog op blaugh
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:44 am

kiek
Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

jep ze is ook echt goed =3 maar dat zit bij haar in de familie. die zitten echt met z'n allen in het volleybal... trainer, voorzitter van de club, speelster, coach, enz... xD

Gemini-S! grote club =3 en ook goed bekend. daar moet zeker toch wel plek zijn... gewoon eens langs gaan ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:47 am

Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma
kiek
Zakou Nenharma

jep ze is ook echt goed =3 maar dat zit bij haar in de familie. die zitten echt met z'n allen in het volleybal... trainer, voorzitter van de club, speelster, coach, enz... xD

Gemini-S! grote club =3 en ook goed bekend. daar moet zeker toch wel plek zijn... gewoon eens langs gaan ^_^

okee ^^ Ik zat net ook al op de site te kijken (omdat de andere link het niet deed) zal ik doen ^^

Haha als je maar niet verw8 van mij dat ik net zo ben razz
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:47 am

Oranjekorfbalpizza!
Zakou Nenharma
Oranjekorfbalpizza!
Zakou Nenharma
heeey OKP!

ook alles goed bij jou?

Lekker feest geviert? ^^

Haha XD Dat heb ik gemerkt ja, tijdens gym razz Elke keer weer pauze, weer opnieuw opslaan, etc... ik sloeg een keer op, raakte ik een peperdure lamp die aan het plafond hing O.o' No good!

@ Kiek: Nouw dan, waar wacht je nog op blaugh

Heerlijk gefeest! ze willen zaterdag weer gaan 0.o
xD

ach valt nog mee xD meestal krijg je te horen over gekneusde vingers of rode onderarmen. en mijn zusje heeft iemand letterlijk zijn voeten onder zijn lichaam uitgeslagen en ik heb mijn trainer een keer een hersenschudding bezorgd whee

moest je de lamp vergoeden?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:48 am

kiek

okee ^^ Ik zat net ook al op de site te kijken (omdat de andere link het niet deed) zal ik doen ^^

Haha als je maar niet verw8 van mij dat ik net zo ben razz

van je verwachten hoe te zijn? :s
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 245 246 247 248 249 250 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games