|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:02 am
ecchan jamendåså. kasta på. 3nodding *random glomp* Det är dumt att slå de som har glasögon. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:03 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer förbi och snor din sash* o.o,, Give it back! gonk KYAHAHAHA! *rivalskratt..?* xp *Rivalstare* stare *kastar tillbaka sashen* sad Danke. xp ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:04 am
Necrofix jag kan en chocobo låt som jag själv hittat på den går ungefär så här *sjunger* choco choco chocoboooo, choco choco chocobooo whee Haha, den verkar jue najs! 3nodding xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Det är dumt att slå de som har glasögon. domokun question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Necrofix jag kan en chocobo låt som jag själv hittat på den går ungefär så här *sjunger* choco choco chocoboooo, choco choco chocobooo whee Haha, den verkar jue najs! 3nodding xp whee mmmmm vet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:05 am
KAMIJON VI SKULLE GIFTA OSS JU!!! DIN SVIKARE!! crying Vem ska jag då gifta mig med i mitt stora slott..
Uhuhuh...
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!! eek MARTIN ROLINSKI!!! eek *Sjunger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer förbi och snor din sash* o.o,, Give it back! gonk KYAHAHAHA! *rivalskratt..?* xp *Rivalstare* stare *kastar tillbaka sashen* sad Danke. xp ^^ så vad säger du nu då? 2 miljoner eller? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:07 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer förbi och snor din sash* o.o,, Give it back! gonk KYAHAHAHA! *rivalskratt..?* xp *Rivalstare* stare *kastar tillbaka sashen* sad Danke. xp ^^ så vad säger du nu då? 2 miljoner eller? xd Jag kan ge dig 1.6 mille för det. OM jag hade pengarna. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:07 am
ecchan Chibi Strawberry Det är dumt att slå de som har glasögon. domokun question Min lärare har glasögon. Är det inte evult att kasta henne då. oo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:09 am
Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry Det är dumt att slå de som har glasögon. domokun question Min lärare har glasögon. Är det inte evult att kasta henne då. oo nejdå. du slår henne inte. marken gör det. alltså markens fel. du går fri. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 7:10 am
ecchan Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry Det är dumt att slå de som har glasögon. domokun question Min lärare har glasögon. Är det inte evult att kasta henne då. oo nejdå. du slår henne inte. marken gör det. alltså markens fel. du går fri. 3nodding Ahhh. oO Jag gillar sättet du tänker på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|