|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:46 am
MUNKAVEL FÅR TYVÄRR INTE ANVÄNDAS I DEN HÄR SITVATIONEN, EFTERSOM ATT CHIBI STRAWBERRY AKN TA AV SIG DEN MED SINA HÄNDER. KOM IGEN GOTT FOLK, NÅGON SOM VILL? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:46 am
ecchan Chibi Strawberry Uhmm... .__.; Om man vill sitta bredvid någon som rappar förfärligt och har jättedålig humor just nu så är det bra. Om inte, baaad. hmm... dålig humor... brukar resultera i att den som drar "vitsarna" eller dyl inte vill fortsätta med det... rappande har jag hört att det finns bot mot. en allvarlig sjukdom är det visst. xp Det är ju faktiskt bara så att jag hade en avslappningsövning. Och sen när den var slut så blev jag helt tokig i skallen. oO Och nu kan jag inte sluta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:47 am
kamijon MUNKAVEL FÅR TYVÄRR INTE ANVÄNDAS I DEN HÄR SITVATIONEN, EFTERSOM ATT CHIBI STRAWBERRY AKN TA AV SIG DEN MED SINA HÄNDER. KOM IGEN GOTT FOLK, NÅGON SOM VILL? eek Ingen vill ha mig Madde. Sluta försöka. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:48 am
kamijon MUNKAVEL FÅR TYVÄRR INTE ANVÄNDAS I DEN HÄR SITVATIONEN, EFTERSOM ATT CHIBI STRAWBERRY AKN TA AV SIG DEN MED SINA HÄNDER. KOM IGEN GOTT FOLK, NÅGON SOM VILL? eek silvertejp? är rätt svårt att ta bort..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:49 am
~Rufus-kun~ silvertejp? är rätt svårt att ta bort.. Beror på o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:49 am
Chibi Strawberry kamijon MUNKAVEL FÃ…R TYVÄRR INTE ANVÄNDAS I DEN HÄR SITVATIONEN, EFTERSOM ATT CHIBI STRAWBERRY AKN TA AV SIG DEN MED SINA HÄNDER. KOM IGEN GOTT FOLK, NÃ…GON SOM VILL? eek Ingen vill ha mig Madde. Sluta försöka. domokun jag är din bäste vän, ja, jag är din bäste vän... det kanske finns andra som är smartare än vad jag är, som kan mer än jag... jag är DIN BÄSTE VÄN xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:50 am
Chibi Strawberry Det är ju faktiskt bara så att jag hade en avslappningsövning. Och sen när den var slut så blev jag helt tokig i skallen. oO Och nu kan jag inte sluta. kallar du det där avslappning? knappast. du verkar mer uppspelt än vad jag har sett dig på länge... *plockar fram tvåströja* ska jag? hmm... *gömmer undan den igen* prova yoga nästa gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:50 am
*går in viftandes med sina stavar* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:51 am
Filthy *går in viftandes med sina stavar* xp *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ecchan Chibi Strawberry Det ?ju faktiskt bara s?tt jag hade en avslappnings?ng. Och sen n?den var slut s?lev jag helt tokig i skallen. oO Och nu kan jag inte sluta. kallar du det där avslappning? knappast. du verkar mer uppspelt än vad jag har sett dig på länge... *plockar fram tvåströja* ska jag? hmm... *gömmer undan den igen* prova yoga nästa gång. Jag är ju helt normal. oO Ska testa och se hur lång tid det tar att komma ner om man hoppar från taket. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *går in viftandes med sina stavar* xp *biter en* ....polkagris? domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ecchan Filthy *går in viftandes med sina stavar* xp *glomp* gonk ARGGHH! *sprattlar* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:52 am
*sätter sig på en hylla och suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:53 am
whee Varför kan ingen byta plats med Kamijon innan hon blir sur på mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|