|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:38 am
domokun hoppar på whee Hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry ecchan *tittar in pga uppståndelsen* eto... oO; Ännu en som ska vara med i "BYTA PLATS MED KAMIJON AUKTIONEN!" jag bjuder över!!! ninja eller vänta lite. är det bra eller dåligt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:40 am
Sostrate Woah, jag kom just p堡tt jag m峴e iv䧠och tjata p堭or om J-cult eek Tjata Hard domokun lycka till! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ecchan *glomps for no apparent reason* Alla bara glompar mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ecchan Chibi Strawberry ecchan *tittar in pga uppståndelsen* eto... oO; Ännu en som ska vara med i "BYTA PLATS MED KAMIJON AUKTIONEN!" jag bjuder över!!! ninja eller vänta lite. är det bra eller dåligt? Uhmm... .__.; Om man vill sitta bredvid någon som rappar förfärligt och har jättedålig humor just nu så är det bra. Om inte, baaad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:41 am
Sostrate Tja, Kamijon vill byta plats med någon för att hon tycker att Chibi är jobbig för att hon rappar. sweatdrop har ingen hört talas om munkavel? ninja xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:41 am
~Rufus-kun~ domokun hoppar på whee Hur är det? Jo det är bara bra. Hur är det med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:42 am
~Rufus-kun~ Sostrate Woah, jag kom just p堡tt jag m峴e iv䧠och tjata p堭or om J-cult eek Tjata Hard domokun lycka till! ^^ xd Yessir!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:43 am
ecchan Sostrate Tja, Kamijon vill byta plats med någon för att hon tycker att Chibi är jobbig för att hon rappar. sweatdrop har ingen hört talas om munkavel? ninja xp xd !!Jo, men munkavlar kan väl vara rätt så lätta att ta av o__o; om man nu inte har händerna fastbundna ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:43 am
TessiTuss ~Rufus-kun~ domokun hoppar på whee Hur är det? Jo det är bara bra. Hur är det med dig? skapligt <.< trött på skolan <.< men men.. har engelska nu .___. snäll lärare iaf ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:44 am
~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ domokun hoppar på whee Hur är det? Jo det är bara bra. Hur är det med dig? skapligt <.< trött på skolan <.< men men.. har engelska nu .___. snäll lärare iaf ^.^okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:44 am
Chibi Strawberry Uhmm... .__.; Om man vill sitta bredvid någon som rappar förfärligt och har jättedålig humor just nu så är det bra. Om inte, baaad. hmm... dålig humor... brukar resultera i att den som drar "vitsarna" eller dyl inte vill fortsätta med det... rappande har jag hört att det finns bot mot. en allvarlig sjukdom är det visst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|