|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:54 pm
on my mind: whaaa de snelheid van me com geweldig gewoon biggrin biggrin razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 1:20 am
on my mind ... dat ik nog boodschappen moet doen, het huishouden .. bleh allemaal geen zin in cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:16 am
ani_falkon ButtonFly Gisteren oma begraven. M'n vader grapte nog (Die regelde het hele zaakje), we moesten bijna een vergunning aanvragen voor een staatsbegrafenis, we hadden 9 volgauto's. En m'n oma wilde een eenvoudige begrafenis. Eenvoudig, 9 auto's... eek nog gecondoleerd Bedankt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:26 am
The Forbidden Angel ButtonFly Gisteren oma begraven. M'n vader grapte nog (Die regelde het hele zaakje), we moesten bijna een vergunning aanvragen voor een staatsbegrafenis, we hadden 9 volgauto's. En m'n oma wilde een eenvoudige begrafenis. Eenvoudig, 9 auto's... eek Pft oma begraaf/cremeer week ofzo.. M'n vriends oma ook, wij hadden 4 volgauto's maar haast iedereen kwam er zelf heen. Uiteindelijk rond de 50 mensen. Gecondoleerd alsnog jah Bedankt, jij ook gecondoleert. Mijn oma heeft ook gewoon een gigantisch grote familie. Met alleen klein- en achterkleinkinderen zou je al een stuk of 6 auto's kunnen vullen. En dan liepen haar 6 eigen kinderen nog de hele weg, van de kerk naar de begraafplaats, naast de auto met de kist. In de regen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:38 am
_____________________________________________________________________--------------------------------
on my mind straks verder met mijn kamer schilderen
owja ook nog gecondoleerd
ow dat woordje gecondoleerd doet me denken aan een grote fout van mij er was dus eens iemand overleden van iemand die ik ken dus ik zeg zo: "gecontroleerd ehm... ik bedoel gecensoreerd nou wat was het nou"
er stomme fout XD redface --------------------------------~~~~~~ :: XD :: ~~~~~~_____________________________________________________________________
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 6:04 am
on my mind: niks eigenlijk, eindelijk een keertje rust in dat bovenkamertje van mij. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 8:46 am
Zakou Nenharma on my mind: niks eigenlijk, eindelijk een keertje rust in dat bovenkamertje van mij. ^_^ surprised *Jaloers*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 8:57 am
•♥• Dat het alweer vrijdag is O.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:11 am
Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma on my mind: niks eigenlijk, eindelijk een keertje rust in dat bovenkamertje van mij. ^_^ surprised *Jaloers* Het gebeurt me wel vaker maar dat is omdat ik gewoon een warhoofd ben en alles gelijk weer vergeet. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:15 pm
Zondag anderhalfjaar samen met me vriend ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 12:47 am
Dat ik lekker heel de dag niks ga doen behalve luieren en knuffelen met me vriend xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 9:56 am
•♥• Wat een liefde hier 4laugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 12:44 am
volgende week alweer n jaar single.... X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 1:49 am
zoo moe -_- gister volgens mij iets slechts gegeten, hele nacht misselijk geweest vast die ranzige worstjes van gister, ewww!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 2:07 pm
Lol, pfft. On my mind; Vanavond allemaal planken bij me vriend schoongemaakt samen en opnieuw ingedeeld, was wat.. je wil niet weten hoeveel stof er op die dingen lagen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |