|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:15 am
Jag tycker om hajen, han gillar bodaien. Jag hatar torsdagar med sina fula lager. Jag tycker om vatten, det rinner ur hatten. Jag gillar vampyrer, de gör mig så yrer. Jag dricker upp bloden(oO) den rinner i floden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:17 am
Chibi Strawberry Jag tycker om hajen, han gillar bodaien. Jag hatar torsdagar med sina fula lager. Jag tycker om vatten, det rinner ur hatten. Jag gillar vampyrer, de gör mig så yrer. Jag dricker upp bloden(oO) den rinner i floden. det låter så jädrans fult när du sjunger det där för mig, just nu tycker jag synd om mig när du sjunger om att tomten driker läsk och tycker om fest! eek xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:19 am
kamijon det låter så jädrans fult när du sjunger det där för mig, just nu tycker jag synd om mig när du sjunger om att tomten driker läsk och tycker om fest! eek xp Jag rappar så otroligt sexigt så sluta trakassera mig. domokun heart Jag gapar åt molnen, de stirrar på Paul'nen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:20 am
Chibi Strawberry kamijon det låter så jädrans fult när du sjunger det där för mig, just nu tycker jag synd om mig när du sjunger om att tomten driker läsk och tycker om fest! eek xp Jag rappar så otroligt sexigt så sluta trakassera mig. domokun heart Jag gapar åt molnen, de stirrar på Paul'nen. nej du rappar fult din mojjade unge... FILTHY!!! byt plats med mig, jag tycker synd om mig själv sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:22 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Det ska va g?och leva annars kan det kvitta. jo, har du förvisso rätt i.. men du måste ju klara dom svåra stunderna också.. läraren kommer..Men faen Alen. Sluta vara så smart. xx Smart neutral trodde det kallades sunt föruft jag <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:23 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Det ska va g?och leva annars kan det kvitta. jo, har du förvisso rätt i.. men du måste ju klara dom svåra stunderna också.. läraren kommer..Men faen Alen. Sluta vara så smart. xx Smart neutral trodde det kallades sunt föruft jag <.<Maybe so. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 6:24 am