Valkyria86
Mushi
Valkyria86
Mushi
Inte enligt mig, enligt mig är det jätte äckligt...och det förstör colan på resturanger.. gonk
Det kostar för mycket inträde för mig egentligen, teckningstävlingen kan lika gärna slänga sig i väggen (kostar 20kr och arrangörerna får ställa upp neutral ), Jag finns knappt när jag är där (vilket jag kan förstår varför), Dom har lite för rörigt numera, För mycket folk... neutral
Det kostar för mycket inträde för mig egentligen, teckningstävlingen kan lika gärna slänga sig i väggen (kostar 20kr och arrangörerna får ställa upp neutral ), Jag finns knappt när jag är där (vilket jag kan förstår varför), Dom har lite för rörigt numera, För mycket folk... neutral
Ok.. Hum, mysigare när det är mindre kanske..
20kr tycker inte jag är så farligt, men arangörerna borde kanske inte ställa upp. Sen så borde man göra så att de som kommer ett oahc två inte får ställa upp nästa gång, fall de är skitduktiga. Då blir det inte samma soim vinner hela tiden... xp
Jag gillar inte gelehallon neutral
=äter djungelvrål istället= ninja
Dom väljer ju ämnen och priser, arrangörerna... Sen nu får man heller inte vara med på deras möten, så då känns det som om dom kan planera in vad som helst.... O_o ... Konstigt.
Tycker bara att ettan i sådana fall ska få stå över den gången efter. neutral
20kr är ett rån när man knappt har råd att äta mat. neutral
60 + 20 = 80kr... Och priserna är oftast inte värda så mycket, enligt mig. Inte för vad man tävlar med alltså...(teckningar)
Ex: "Wow, Grattis, Du kom etta i teckningstävlingen! Här får du en "Lär dig rita" bok!" neutral
Jag vet det redan, men det känns bara kostsamt med J-cult numera. neutral