Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2454 2455 2456 2457 2458 2459 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Necrofix

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 3:53 am

*trillar in*
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:01 am

*Kikar in lite* .__.

Silence_P

svintotroll

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:14 am

wiie
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:16 am

[ Message temporarily off-line ]

Mushi

Unleashed Pawn

Silence_P

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:18 am

.___o,,
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:20 am

Silence_P

Wilykit

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:23 am

Mushi
=sitter och 䲠v䬬dans sur i ett h? stare
heart
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:40 am

Mushi

Unleashed Pawn

Wilykit

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:41 am

Mushi
Necrofix
*trillar in*

=petar lite granna p彍

=petar p堖alkyria ocks彍

Jag 䲠sur... V䬬dans sur... stare
*pekar på citron*
den med razz
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:42 am

Valkyria86
Mushi
Necrofix
*trillar in*

=petar lite granna p彍

=petar p堖alkyria ocks彍

*pekar på citron*
den med razz

Jag är sur för att J-cult håller på att förstöras, enligt mig neutral

Citronen är sur för att den är äcklig gonk

Mushi

Unleashed Pawn

Wilykit

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:43 am

Mushi
Valkyria86
Mushi
Necrofix
*trillar in*

=petar lite granna p彍

=petar p堖alkyria ocks彍

*pekar på citron*
den med razz

nej, citroner är gott! *mumsa på*
hum.. ok? hur? tell me... om du menar conventen i västerås?
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:46 am

Valkyria86
Mushi
Valkyria86
Mushi
Necrofix
*trillar in*

=petar lite granna p彍

=petar p堖alkyria ocks彍

*pekar på citron*
den med razz

nej, citroner är gott! *mumsa på*
hum.. ok? hur? tell me... om du menar conventen i västerås?

Inte enligt mig, enligt mig är det jätte äckligt...och det förstör colan på resturanger.. gonk

Det kostar för mycket inträde för mig egentligen, teckningstävlingen kan lika gärna slänga sig i väggen (kostar 20kr och arrangörerna får ställa upp neutral ), Jag finns knappt när jag är där (vilket jag kan förstår varför), Dom har lite för rörigt numera, För mycket folk... neutral

Mushi

Unleashed Pawn

Wilykit

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:49 am

Mushi
Inte enligt mig, enligt mig är det jätte äckligt...och det förstör colan på resturanger.. gonk

Det kostar för mycket inträde för mig egentligen, teckningstävlingen kan lika gärna slänga sig i väggen (kostar 20kr och arrangörerna får ställa upp neutral ), Jag finns knappt när jag är där (vilket jag kan förstår varför), Dom har lite för rörigt numera, För mycket folk... neutral
Ok, alla har vi olika smak.. Alla kan ju inte vara lika söta som dig 4laugh *ger gelehallon med socker på istället*

Ok.. Hum, mysigare när det är mindre kanske..
20kr tycker inte jag är så farligt, men arangörerna borde kanske inte ställa upp. Sen så borde man göra så att de som kommer ett oahc två inte får ställa upp nästa gång, fall de är skitduktiga. Då blir det inte samma soim vinner hela tiden... xp
PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:55 am

Valkyria86
Mushi

Ok, alla har vi olika smak.. Alla kan ju inte vara lika söta som dig 4laugh *ger gelehallon med socker på istället*

20kr tycker inte jag är så farligt, men arangörerna borde kanske inte ställa upp. Sen så borde man göra så att de som kommer ett oahc två inte får ställa upp nästa gång, fall de är skitduktiga. Då blir det inte samma soim vinner hela tiden... xp

Jag gillar inte gelehallon neutral
=äter djungelvrål istället= ninja

Dom väljer ju ämnen och priser, arrangörerna... Sen nu får man heller inte vara med på deras möten, så då känns det som om dom kan planera in vad som helst.... O_o ... Konstigt.

Tycker bara att ettan i sådana fall ska få stå över den gången efter. neutral
20kr är ett rån när man knappt har råd att äta mat. neutral
60 + 20 = 80kr... Och priserna är oftast inte värda så mycket, enligt mig. Inte för vad man tävlar med alltså...(teckningar)
Ex: "Wow, Grattis, Du kom etta i teckningstävlingen! Här får du en "Lär dig rita" bok!" neutral

Mushi

Unleashed Pawn

Wilykit

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 5:11 am

Mushi
Valkyria86
Mushi

Jag gillar inte gelehallon neutral
=äter djungelvrål istället= ninja

Dom väljer ju ämnen och priser, arrangörerna... Sen nu får man heller inte vara med på deras möten, så då känns det som om dom kan planera in vad som helst.... O_o ... Konstigt.

Tycker bara att ettan i sådana fall ska få stå över den gången efter. neutral
20kr är ett rån när man knappt har råd att äta mat. neutral
60 + 20 = 80kr... Och priserna är oftast inte värda så mycket, enligt mig. Inte för vad man tävlar med alltså...(teckningar)
Ex: "Wow, Grattis, Du kom etta i teckningstävlingen! Här får du en "Lär dig rita" bok!" neutral
Kanske inte så skitkul, men man fr faktiskt ha hänsyn till att det finns saker för dem med som kostar.... Så de böhver antagligen pengarna för att gå runt..
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2454 2455 2456 2457 2458 2459 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games