|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:38 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:38 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Nyao....jag var p場v-spelsbar som 䲠en g宧 i m审den whee Temat var visst VS (trodde att det skulle vara action). De hade en t䶬ing inom VS xd armbrytart䶬ing d堭an skulle trycka p堁-knappen som en galning...jag kom med i finalen, men f?rade d堦lt;__<; domokun eek Och du ber䴴ade inte f?ig?! crying eek ?Vaht? Jag ville vara med. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Peta mellan ögonen* Vad har du för dig då? razz Försöker hitta på någonting att göra. xp Själv då? L崥r kul xp Lyssnar p堳amma l崡r n岡 100ggr, bumpar, har tr嫩gt.. det vanliga 3nodding Japp. Är det också razz O.o Är det där vanligt för dig? o_o Jag kan typ skicka världens bästa låt som är på typ 16 sek. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Peta mellan ögonen* Vad har du för dig då? razz Försöker hitta på någonting att göra. xp Själv då? L崥r kul xp Lyssnar p堳amma l崡r n岡 100ggr, bumpar, har tr嫩gt.. det vanliga 3nodding Japp. Är det också razz O.o Är det där vanligt för dig? o_o Jag kan typ skicka världens bästa låt som är på typ 16 sek. xd Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:44 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Nyao....jag var p場v-spelsbar som 䲠en g宧 i m审den whee Temat var visst VS (trodde att det skulle vara action). De hade en t䶬ing inom VS xd armbrytart䶬ing d堭an skulle trycka p堁-knappen som en galning...jag kom med i finalen, men f?rade d堦lt;__<; domokun eek Och du ber䴴ade inte f?ig?! crying eek ?Vaht? Jag ville vara med. razz Jahao!^^ du kan ju komma nästa gång! Dock kommer det vara ett annat tema O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:45 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst Okej. *k? CD br䮮are f?0 000kr, br䮮er ner den p堥n skiva och skickar den med posten* There ya go. xp *Stoppar skivan i cd spelaren och lyssnar* ... Dåååålig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:45 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Nyao....jag var p場v-spelsbar som 䲠en g宧 i m审den whee Temat var visst VS (trodde att det skulle vara action). De hade en t䶬ing inom VS xd armbrytart䶬ing d堭an skulle trycka p堁-knappen som en galning...jag kom med i finalen, men f?rade d堦lt;__<; domokun eek Och du ber䴴ade inte f?ig?! crying eek ?Vaht? Jag ville vara med. razz Jahao!^^ du kan ju komma nästa gång! Dock kommer det vara ett annat tema O_o Aww man. Aja, orka. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:47 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Nyao....jag var p場v-spelsbar som 䲠en g宧 i m审den whee Temat var visst VS (trodde att det skulle vara action). De hade en t䶬ing inom VS xd armbrytart䶬ing d堭an skulle trycka p堁-knappen som en galning...jag kom med i finalen, men f?rade d堦lt;__<; domokun eek Och du ber䴴ade inte f?ig?! crying eek ?Vaht? Jag ville vara med. razz Jahao!^^ du kan ju komma nästa gång! Dock kommer det vara ett annat tema O_o Aww man. Aja, orka. xp Blarh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
"RANMA! VAD HAR DU GJORT MED DEN STACKARS BREVLÅDAN!?" "JAG HAR INGET OTALT MED NÅGON JÄKLA BREVLÅDA!" xd !!!! *Ramla av stolen av skratt* Sjuk humor? o_o Kanske..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst Okej. *k? CD br䮮are f?0 000kr, br䮮er ner den p堥n skiva och skickar den med posten* There ya go. xp *Stoppar skivan i cd spelaren och lyssnar* ... DååååligHow dare thee defy thas ultimate song?! >:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:49 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst Okej. *k? CD br䮮are f?0 000kr, br䮮er ner den p堥n skiva och skickar den med posten* There ya go. xp *Stoppar skivan i cd spelaren och lyssnar* ... DååååligHow dare thee defy thas ultimate song?! >:O Vet inte xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:50 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst Okej. *k? CD br䮮are f?0 000kr, br䮮er ner den p堥n skiva och skickar den med posten* There ya go. xp *Stoppar skivan i cd spelaren och lyssnar* ... DååååligHow dare thee defy thas ultimate song?! >:O Vet inte xp Okaj. razz Men aja, jag ska nog börja gå nu. Orkar inte sitta framför datorn någe mer. Ses alla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 2:51 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jao, sweatdrop xp Eh.. Visst Okej. *k? CD br䮮are f?0 000kr, br䮮er ner den p堥n skiva och skickar den med posten* There ya go. xp *Stoppar skivan i cd spelaren och lyssnar* ... DååååligHow dare thee defy thas ultimate song?! >:O Vet inte xp Okaj. razz Men aja, jag ska nog börja gå nu. Orkar inte sitta framför datorn någe mer. Ses alla. Okay, >_> c ya lillen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 3:47 pm
*springer igenom i vild panik* gonk "jag är sen, jag är sen, jag är alltid lika sen!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|