|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 4:18 am
On my mind: zoveel xP compu fixen (mag nu die van mijn zusje gebruiken) tekeningen afmaken belangrijke mailtjes niet evrgeten te sturen en natuurlijk school en alles wat er bij komt te kijken.
Tja mijn vakantie zit er alweer bijna op. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 9:20 am
Mijn vakantie moet nog beginnen....nog maar 50 uurtjes werken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:32 am
Jeeeej me zusje zit nu ook bij de guild xd
Oh ik heb nog 3 weken school vakantie .. nog 3 weken vakantie werk te gaan dus stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:32 am
Ik zou niet met je willen ruilen Henk xD
Heb wel weer genoeg van het niets doen. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:34 am
KisaraGirl Jeeeej me zusje zit nu ook bij de guild xd
Oh ik heb nog 3 weken school vakantie .. nog 3 weken vakantie werk te gaan dus stare Wie is je zusje dan?
Ik heb geen werk kunnen vinden dit jaar, dus ook geen inkomsten. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 12:27 pm
The Forbidden Angel Darlaa je avatar ziet er echt heel erg cool uit smile 3nodding On my mind; Morgen hele dag shoppen, en proberen veel korte dingen te kopen voor op vakantie •♥• Dank je!! heart
De week is weer doormidden! blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:05 pm
BolleHenk Mijn vakantie moet nog beginnen....nog maar 50 uurtjes werken. hmmm heb je 2 uur meer dan mij -_-. daarna feesten biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 2:04 pm
Nog 12 dagen tot vakantie! Bijna maar 11! Morgen crematie van de oma van me vriend cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:56 pm
Zakou Nenharma KisaraGirl Jeeeej me zusje zit nu ook bij de guild xd
Oh ik heb nog 3 weken school vakantie .. nog 3 weken vakantie werk te gaan dus stare Wie is je zusje dan?
Ik heb geen werk kunnen vinden dit jaar, dus ook geen inkomsten. confused Lilibal .. en ik werk bij een bejaardentehuis daar kan ik altijd wel terecht .. on my mind dat ik zo moet gaan werken en de dokter nog moet bellen ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:55 am
Gisteren oma begraven. M'n vader grapte nog (Die regelde het hele zaakje), we moesten bijna een vergunning aanvragen voor een staatsbegrafenis, we hadden 9 volgauto's. En m'n oma wilde een eenvoudige begrafenis. Eenvoudig, 9 auto's... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 7:56 am
On my mind: ik zou mijn computer hersteld moeten krijgen, maar het zal tamelijk £100 (€150) kosten... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 7:59 am
ButtonFly Gisteren oma begraven. M'n vader grapte nog (Die regelde het hele zaakje), we moesten bijna een vergunning aanvragen voor een staatsbegrafenis, we hadden 9 volgauto's. En m'n oma wilde een eenvoudige begrafenis. Eenvoudig, 9 auto's... eek nog gecondoleerd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 8:00 am
on my mind : heb xtra ram geheugen van me pa gekregen biggrin biggrin op een voorwaarde dat ik met photoshop ga oefenen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:23 pm
ButtonFly Gisteren oma begraven. M'n vader grapte nog (Die regelde het hele zaakje), we moesten bijna een vergunning aanvragen voor een staatsbegrafenis, we hadden 9 volgauto's. En m'n oma wilde een eenvoudige begrafenis. Eenvoudig, 9 auto's... eek Pft oma begraaf/cremeer week ofzo.. M'n vriends oma ook, wij hadden 4 volgauto's maar haast iedereen kwam er zelf heen. Uiteindelijk rond de 50 mensen. Gecondoleerd alsnog jah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|