Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 243 244 245 246 247 248 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 7:54 am

kittyocean
XDmaster4
kittyocean
Ach, andere situatie:

Meisje: Dit is mijn site en deze plaatjes heb ik allemaal online gevonden! Niet stelen he?
Ik: Ehm..... zo werkt copyright:..... *geeft 2 maanden lang educatie*

- enkele maanden later -

Meisje: Kijk, ik heb een nieuwe tekening gemaakt! MOOI HE??!
Ik: ......WTF?! Die achtergrond heb IK gemaakt! Heeft ze nou niets van mijn 2 maanden mailen geleerd?! IK WIL HET WEG!
Meisje: Jeetje... het is maar als achtergrond hoor. Ennuh.... je kan het de volgende keer ook wel NORMAAL vragen
Ik: Ik VROEG het nog NORMAAL. Ik had je ook kunnen reporten. Je hebt mijn signature eraf gehaald en mij niet om toestemming gevraagd. Dat staat gelijk aan Art Theft!
Meisje: ... nou sorry hoor. Je hoeft niet zo gemeen te zijn!!!!!

Sommige mensen zijn gewoon DOM.
nou kitty als ik eerlijk moet zijn vindt ik je reactie toch een beetje overdreven

het kon ook zijn dat ze het niet helemaal begrepen heeft sweatdrop

Dat was wel duidelijk ja, dat ze het niet begrepen heeft.

Maar hoe onduidelijk is: Je mag NOOIT tekeningen van een ander zonder toestemming gebruiken, want dat is stelen. (LETTERLIJKE TEKST! Dat heb ik ECHT gezegd)

Als je dat 2 maanden iemand zegt, en die heeft het dan nog niet door, dan is de persoon gewoon
a) DOM
b) Kan het geen reet schelen wat een ander voor werk heeft gedaan
c) Heeft geen respect voor artiesten
d) Denkt dat zij er mee weg kan komen
e) Denkt dat was online staat zomaar te gebruiken is, en de Wet van Copyright is onzin
f) Denkt dat de wet voor haar niet geldt
g) All of the above

Misschien vindt jij mijn reactie overdreven, maar dit mens stal het werk van degene die haar 2 maanden lang heeft uitgelegd hoe Copyright werkt. Dan vindt ik de reactie echt niet overdreven.

Van mijn werk blijf je af. En als het aan mij ligt, ook van het werk van een ander.
ja oke daar ben ik het mee eens en ik vind ook dat ze het best eerst had mogen vragen ofzo

maar toch dan had ik geen nee gezegd als ze het gewoon gevraagd had als ik daar toch iemand blij mee maak om te zeggen dat ze een van mijn tekeningen mag gebruiken voor een achtergrond van een wishlist ofzo vindt ik het goed als ze het maar niet gaat verkopen ofzo

en al had ze het zonder vragen gedaan zou ik nog gezegd hebben

Quote:
ik:hey die tekening is van mij hoe kom je er aan
iemand: ow ik zag hem in je signature(ofzoiets) staan en ik vondt het zo mooi dat ik hem wou gebruiken voor mijn wishlist achtergrond
ik: nouja als je hem alleen daar voor gebruikt vindt ik het niet zo erg, maar ik zou wel de volgende keer willen dat je het eerst vraagt
iemand: ow nou ik dacht dat je het niet erg zou vinden
ik: nouja een beetje wel want ik schrik natuurlijk als ik zie dat iemand mijn tekening voor iets heeft gebruikt zonder mijn toestemming

dit is maar een voorbeeld hoor van hoe ik het zou doen en als ze het dan nog een keer doet zonder te vragen dan vindt ik van ja, dan zou ik ongveer hetzelfde als jou hebben gereageerd
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 11:03 am

Mijn art is te vaak gestolen om nog aardig te blijven. Sorry dan hoor. Maar overal waar mijn art staat, staat op duidelijk op de pagina dat ik het NIET waardeer als mijn art gebruikt wordt.

En als ze het vragen, zeg ik ook nee, ondanks dat ze misschien wel credit willen geven.

Mijn art is van mij. Ik ben te vaak in de rug gestoken om daar nog rationeel, kalm en vriendelijk over te zijn.

Dan leren die newbies het maar op de harde manier; het is wel de manier die het beste bij blijft.

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 11:35 am

kittyocean
Mijn art is te vaak gestolen om nog aardig te blijven. Sorry dan hoor. Maar overal waar mijn art staat, staat op duidelijk op de pagina dat ik het NIET waardeer als mijn art gebruikt wordt.

En als ze het vragen, zeg ik ook nee, ondanks dat ze misschien wel credit willen geven.

Mijn art is van mij. Ik ben te vaak in de rug gestoken om daar nog rationeel, kalm en vriendelijk over te zijn.

Dan leren die newbies het maar op de harde manier; het is wel de manier die het beste bij blijft.
maar niet de prettigste manier lijkt me maar ik begrijp je wel hoor
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 1:20 pm

Ik weet dat het beter is om rustig en vriendelijk te blijven, maar voor mij voelt Art Theft alsof iemand me met een mes in mijn hart steekt =S Probeer dan maar eens rustig te blijven.

Besides, ik geef de mensen altijd tijd om het zelf te corrigeren. Ik heb ze nog nooit hoeven aan te geven. Op 1 eikel na, maar die blijft bezig en die zou ik alleen nog maar via de rechtbank in de USA kunnen proberen wat gelijk staat aan gewoon gelijk verliezen.

En tja, als je een boze artist hebt getroffen, denk je meestal wel 2x na voordat je zoiets doet. En je weet daarna dat je bewust steelt. Dus het heeft aardig wat voordelen.

Als ik heel vriendelijk blijft, denkt de dief waarschijnlijk dat een andere artiest het niet erg vindt confused

My opinion anyway

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 1:34 pm

kittyocean
Ik weet dat het beter is om rustig en vriendelijk te blijven, maar voor mij voelt Art Theft alsof iemand me met een mes in mijn hart steekt =S Probeer dan maar eens rustig te blijven.

Besides, ik geef de mensen altijd tijd om het zelf te corrigeren. Ik heb ze nog nooit hoeven aan te geven. Op 1 eikel na, maar die blijft bezig en die zou ik alleen nog maar via de rechtbank in de USA kunnen proberen wat gelijk staat aan gewoon gelijk verliezen.

En tja, als je een boze artist hebt getroffen, denk je meestal wel 2x na voordat je zoiets doet. En je weet daarna dat je bewust steelt. Dus het heeft aardig wat voordelen.

Als ik heel vriendelijk blijft, denkt de dief waarschijnlijk dat een andere artiest het niet erg vindt confused

My opinion anyway
nou een ding als iemand een mes in je hart steekt ben je als het goed is HEEEEEL rustig xd

maarja anyways je hebt eigenlijk wel gelijk ja
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 1:59 pm

Ik vind dat ik mezelf meestal vrij rustig maak XD Want anders leren mensen heel wat nieuwe scheldwoorden XD

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Apr 07, 2006 8:51 am

kittyocean
Ik vind dat ik mezelf meestal vrij rustig maak XD Want anders leren mensen heel wat nieuwe scheldwoorden XD
zoals ? XD
PostPosted: Fri Apr 07, 2006 9:03 am

XDmaster4
kittyocean
zoals ? XD

Gezien de door mijzelf opgestelde regels kan ik die maar beter niet verkondigen. Denk aan: creatief taalgebruik ^_^

kittyocean
Captain

Melee VIII

3,800 Points
  • Dressed Up 200
  • Peoplewatcher 100
  • Window Shopper 100
PostPosted: Sat Apr 08, 2006 2:54 am

Beans heart
PostPosted: Sat Apr 08, 2006 2:56 am

kittyocean
XDmaster4
kittyocean
zoals ? XD

Gezien de door mijzelf opgestelde regels kan ik die maar beter niet verkondigen. Denk aan: creatief taalgebruik ^_^

pirate 3nodding

Melee VIII

3,800 Points
  • Dressed Up 200
  • Peoplewatcher 100
  • Window Shopper 100

Melee VIII

3,800 Points
  • Dressed Up 200
  • Peoplewatcher 100
  • Window Shopper 100
PostPosted: Sat Apr 08, 2006 3:25 am

I bumped you!
I really did! =D

I bumped you!
I really did! =D

I am NOT kidding!

lolz...
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 6:09 am

Zakou's back xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 7:56 am

Yay xD Go Zakouuuu~! whee
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 9:17 am

*waves at you*

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Apr 09, 2006 9:57 am

yay, ik heb toch nog wel vrienden ^_^

*zwaait terug!*

Hoe is het er mee?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 243 244 245 246 247 248 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games