|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:26 am
Blixtra ~Rufus-kun~ Blixtra Mjip *visar stolt upp sin sig bild* Fin ^^Det är Straw som har gjort den! Duktig hon va på att rita o.O visste inte att du ritade straw domokun alla gör ju det .___. *vill också kunna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:27 am
~Rufus-kun~ Blixtra ~Rufus-kun~ Blixtra Mjip *visar stolt upp sin sig bild* Fin ^^Det är Straw som har gjort den! Duktig hon va på att rita o.O visste inte att du ritade straw domokun alla gör ju det .___. *vill också kunna*Du kan om du tränar smile Det gjorde jag iaf XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:30 am
<.< vad är det där i blixtras sig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:31 am
TACK DÅ! gonk Om inte du kan rita, kan inte jag heller rita ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:32 am
Rufus: Det är bara en sak som jag har ritat. 3nodding Nåt säger mig att allt detta blev konstigt. xp
Blixtra: Du ritar jättefint. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:33 am
Chibi Strawberry Rufus: Det är bara en sak som jag har ritat. 3nodding Nåt säger mig att allt detta blev konstigt. xp neutral jo lite konstigt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:34 am
Chibi Strawberry Rufus: Det är bara en sak som jag har ritat. 3nodding Nåt säger mig att allt detta blev konstigt. xp Blixtra: Du ritar jättefint. whee DU RITAR JU BÄTTRE ÄN MIG!! Förutom den där "Kanin sak mojen" Den knäcker allt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
eek Fomg. *dansar omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:35 am
Blixtra Chibi Strawberry Rufus: Det är bara en sak som jag har ritat. 3nodding Nåt säger mig att allt detta blev konstigt. xp Blixtra: Du ritar jättefint. whee DU RITAR JU BÄTTRE ÄN MIG!! Förutom den där "Kanin sak mojen" Den knäcker allt razz Säkert du. xp razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:35 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Rufus: Det är bara en sak som jag har ritat. 3nodding Nåt säger mig att allt detta blev konstigt. xp neutral jo lite konstigt... Sluta g?" neutral " hela tiden. Den p孩nner mig om mig sj䬶. gonk samma här.. jag älskar den smilen T.T neutral aja nu måste Alen iväg.. Hej då allihoppa! *hoppar på alla o kramas* whee heart vi ses senare ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:36 am
Bwa! Atalante atalante atalante atalante atalante atalante..... heart heart *skuttar omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 7:37 am
~Rufus-kun~ samma här.. jag älskar den smilen T.T neutral aja nu måste Alen iväg.. Hej då allihoppa! *hoppar på alla o kramas* whee heart vi ses senare ^^ xp Jaha. Heddå! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|