|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:45 am
Blixtra TessiTuss Blixtra *peta på ”essi* Hur må² du?! Jo jag må² bra. Hur må² du då¿›/quote] MÃ¥r fint.. Saknar alla frÃ¥n J-cult bara.. sad Görs dÃ¥?! Det gör jag med. Jag kollar på tv men ska snart plugga. Vad gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Eeh, visst, men var f?ktig, han kan byta frä¬ingar ibland. :S Han brukar inte kä®®a sig så ³ä«¥r bland nytt folk. W䤹. ^-^ *ritar i din scarf* surprised eek Är du galen?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra *peta på ”essi* Hur må² du?! Jo jag må² bra. Hur må² du då¿›/quote] MÃ¥r fint.. Saknar alla frÃ¥n J-cult bara.. sad Görs dÃ¥?! Det g?ag med. Jag kollar på ´v men ska snart plugga. Vad g?u då¿›/quote] Na, har nyss kommit hem frÃ¥n prao.. Sitter o chattar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:49 am
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Eeh, visst, men var f?ktig, han kan byta frä¬ingar ibland. :S Han brukar inte kä®®a sig så ³ä«¥r bland nytt folk. W䤹. ^-^ *ritar i din scarf* surprised eek Är du galen?! eek Men jag vill ju hitta mullvaden! gonk
Edit : Måste ner till mormor och "få" godis innan jag dör. x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:50 am
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Eeh, visst, men var f?ktig, han kan byta frä¬ingar ibland. :S Han brukar inte kä®®a sig så ³ä«¥r bland nytt folk. W䤹. ^-^ *ritar i din scarf* surprised eek Är du galen?! eek Men jag vill ju hitta mullvaden! gonk
Edit : Måste ner till mormor och "få" godis innan jag dör. x.x*tar fram mullvaden* Här. <. < Ok. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:51 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra *peta på ”essi* Hur må² du?! Jo jag må² bra. Hur må² du då¿›/quote] MÃ¥r fint.. Saknar alla frÃ¥n J-cult bara.. sad Görs dÃ¥?! Det g?ag med. Jag kollar på ´v men ska snart plugga. Vad g?u då¿›/quote] Na, har nyss kommit hem frÃ¥n prao.. Sitter o chattar smile okej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:53 am
Edwin åhhh Edwin. *Hoppar runt i cirklar* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:02 am
neutral *slår nästa person som skriver med min läder piska* haha våga posta nu då! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:04 am
HaHa! *piskar med läderpiska* domokun heart hej hej xd hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:07 am
~Rufus-kun~ HaHa! *piskar med läderpiska* domokun heart hej hej xd hur är det? Jo det är bra. Hur är det med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:10 am
TessiTuss ~Rufus-kun~ HaHa! *piskar med l䤥rpiska* domokun heart hej hej xd hur ä² det? Jo det ä² bra. Hur ä² det med dig? duger =3 kunde ha varit bättre <.< lite smÃ¥tt stressad för att jag har saker som ska in imorrn och betygsättas <.< ganska viktigt o jag är lite halvklar .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:10 am
~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ HaHa! *piskar med l䤥rpiska* domokun heart hej hej xd hur ä² det? Jo det ä² bra. Hur ä² det med dig? duger =3 kunde ha varit bättre <.< lite smÃ¥tt stressad för att jag har saker som ska in imorrn och betygsättas <.< ganska viktigt o jag är lite halvklar .___. okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|