|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:31 am
~Rufus-kun~ Yeah! Spanxxor på Filthy! men han måste komma hit domokun *Pekar ¨på Filthy* Han är ju här. domokun Take him down
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:33 am
Valgarv ~Rufus-kun~ Yeah! Spanxxor på Filthy! men han måste komma hit domokun *Pekar ¨på Filthy* Han är ju här. domokun Take him down domokun !!! *spanxxors teh Filthy* !!! Yeah!! domokun xp heart fan läraren kommer... kommer snart igen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:35 am
~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Yeah! Spanxxor på Filthy! men han måste komma hit domokun *Pekar ¨på Filthy* Han är ju här. domokun Take him down domokun !!! *spanxxors teh Filthy* !!! Yeah!! domokun xp heart fan läraren kommer... kommer snart igen ^^ xd Ok..*Börjar sätta upp filmkameror och så,fixar ljud saker till filmen* domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:46 am
Skrämde jag iväg alla? *barnförbjudet* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:47 am
Oi!Du ska vara med i våran film! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:52 am
Filthy Valgarv Oi!Du ska vara med i våran film! xd o__O Vad f?ilm? xd Typ nån mysko film med ett tentakel monster och massa skolflickor. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:55 am
Valgarv Filthy Valgarv Oi!Du ska vara med i våran film! xd o__O Vad f?ilm? xd Typ nån mysko film med ett tentakel monster och massa skolflickor. 3nodding eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:57 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Oi!Du ska vara med i våran film! xd o__O Vad f?ilm? xd Typ nån mysko film med ett tentakel monster och massa skolflickor. 3nodding eek Vad sägs? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:59 am
Valgarv Filthy Valgarv Filthy Valgarv Oi!Du ska vara med i våran film! xd o__O Vad f?ilm? xd Typ nån mysko film med ett tentakel monster och massa skolflickor. 3nodding eek Vad sägs? domokun Hur kan jag vara med i den? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:01 am
Filthy Hur kan jag vara med i den? sweatdrop Jadu,ingen anning..O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:02 am
Valgarv Filthy Hur kan jag vara med i den? sweatdrop Jadu,ingen anning..O__o Om någon har en kamera på j-cult kan vi spela in den då. xd Jag kan vara skolflickan. Jag ser ut som en tjej. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:06 am
Filthy Valgarv Filthy Hur kan jag vara med i den? sweatdrop Jadu,ingen anning..O__o Om någon har en kamera på j-cult kan vi spela in den då. xd Jag kan vara skolflickan. Jag ser ut som en tjej. xd xd YAY!...Fast igentligen hade Rufus och jag tänkt göra en Spanxxor film där Rufus skulle spanka folk här på Ica,men din ide var bättre xd whee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:08 am
*klättrar fram ur en papperskorg och hänger över kanten* .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|