|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:35 am
Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^ Kiek is actief : o *Miracle* Hmm, een mirakel? Bestaan die surprised ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:41 am
*denkt ineens aan pearl reclame XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:14 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^ Kiek is actief : o *Miracle* Hmm, een mirakel? Bestaan die surprised ? Zeker 3nodding Anders was jij hier niet, en nooit geweest surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 5:39 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^ Kiek is actief : o *Miracle* Hmm, een mirakel? Bestaan die surprised ? Zeker 3nodding Anders was jij hier niet, en nooit geweest surprised Wat een vertrouwen heb je toch in me razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:29 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^ Kiek is actief : o *Miracle* Hmm, een mirakel? Bestaan die surprised ? Zeker 3nodding Anders was jij hier niet, en nooit geweest surprised Wat een vertrouwen heb je toch in me razz Aaaaaltijd hoor razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 8:36 am
haaaa ^^ wat ruikt dat lekker die frisse regen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 10:32 am
on my mind ben bezig met een nieuwe lay-out van mijn site nou weet ik alleen even niet hoe frames werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:28 am
on my mind: Ik heb zin in Ilorret de mar !!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:29 am
Eastvane on my mind: Ik heb zin in Ilorret de mar !!!!!!!!!waarin?? wat is dat ?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:33 am
uitgaans plek @ spanje =) ga der 10 daagjes naar toe en kan niet wachten tot ik daar heenga ( 18 augustus) ga k 10 dagen helemaal los ^^ heb k wel verdiend na zo'n rot jaar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 7:19 am
Eastvane uitgaans plek @ spanje =) ga der 10 daagjes naar toe en kan niet wachten tot ik daar heenga ( 18 augustus) ga k 10 dagen helemaal los ^^ heb k wel verdiend na zo'n rot jaar smile hehe ow oke XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 10:38 am
XDmaster4 on my mind ben bezig met een nieuwe lay-out van mijn site nou weet ik alleen even niet hoe frames werken frames ... eek eek eek die moet je nooit gebruiken ... als ik dat woord nog maar uitspreek bij mij op school ... oh dan wil je niet weten wat er gebeurt ... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 1:38 pm
KisaraGirl XDmaster4 on my mind ben bezig met een nieuwe lay-out van mijn site nou weet ik alleen even niet hoe frames werken frames ... eek eek eek die moet je nooit gebruiken ... als ik dat woord nog maar uitspreek bij mij op school ... oh dan wil je niet weten wat er gebeurt ... xd wat sugesteer jij dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 2:21 pm
Hehe, wel ff lekker dat weer zo. Over 2 weekies op vakantie al smile !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 2:27 pm
IK ookal biggrin njah ok eigenlijk 3, maar 2 weekjes fulltime werken en dan 1 weekje rusten inpakken bijkomen enz enz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|