|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:25 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun xd *applåderar* *Bugar* Tackar,tackar!Jag gör samma show om en timme,och jag är här hela veckan! domokun xd Yeay! *Sätter ner hatten på marken med huvud hålet uppåt* Jag tar gladiligen emot alla sorters växel,små pengar,sedlar or whatsoever! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:36 am
*smyger väg för att spela*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:36 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun xd *applåderar* *Bugar* Tackar,tackar!Jag gör samma show om en timme,och jag är här hela veckan! domokun xd Yeay! *Sätter ner hatten på marken med huvud hålet uppåt* Jag tar gladiligen emot alla sorters växel,små pengar,sedlar or whatsoever! 3nodding ... sweatdrop *l䧧er en bit av sin chokladkaka i hatten* ninja eek *Dyker ner i hatten och vräker i mig* domokun domokun whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:39 am
Är det verkligen så konstigt att jag ska köpa en nalle för 449 kronor? oO;;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:40 am
Chibi Strawberry Är det verkligen så konstigt att jag ska köpa en nalle för 449 kronor? oO;;;;;; Jag känner en som köpte en för 500 kronor.. Om jag minns priset rätt ._.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:43 am
Minns inte exakt om det var 500 kronor.. Men det var iallafall en enorm, gosig drake.. ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:47 am
<<;; Grarrr... Han har till och med en livshistoria bakom sig. Och i säcken ligger hans förra ägares hjärta. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|