|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:02 am
Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry ecchan du bad om det. xp *glompar* gonk *clings to* :3 gonk Vad har jag gjort för att förtjäna det här. varit intressant!!! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:05 am
~Rufus-kun~ Sostrate Yup..och jag är ledig hela veckan xd O______O Du hade ju lov hela f? vecka gonk gonk Turjuppe! hmm msn?Jo..men..idag kom vi hem från Åsa och imorrn har vi studiedag xD och på torsdag är det bara det som har omprov som skall vara i skolan..och på fredag blir det städning <__<;; tror inte att jag orkar med det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:06 am
Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry ecchan Chibi Strawberry ecchan du bad om det. xp *glompar* gonk *clings to* :3 gonk Vad har jag gjort för att förtjäna det här. varit intressant!!! <3 oO;; Intressant? Anna(me!!!!) 䲠absolut v䲬dens mest ointressantaste girl. sweatdrop bevisligen inte!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:07 am
ecchan bevisligen inte!! twisted Jag har bevis! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:08 am
Chibi Strawberry ecchan bevisligen inte!! twisted Jag har bevis! gonk inte bra nog! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:10 am
ecchan Chibi Strawberry ecchan bevisligen inte!! twisted Jag har bevis! gonk inte bra nog! xp Jo. En intressant person skulle aldrig köpa en nalle för 449 kronor. gonk Bevis! Huh?! Ska gå och äta. razz Annars missar jag nästa lektion. Bu bu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:11 am
Chibi Strawberry Jo. En intressant person skulle aldrig köpa en nalle för 449 kronor. gonk Bevis! Huh?! Ska gå och äta. razz Annars missar jag nästa lektion. Bu bu! Jag skulle inte heller köpa en nalle för 449 kr o___O;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:13 am
*Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:13 am
Sostrate Chibi Strawberry Jo. En intressant person skulle aldrig köpa en nalle för 449 kronor. gonk Bevis! Huh?! Ska gå och äta. razz Annars missar jag nästa lektion. Bu bu! Jag skulle inte heller köpa en nalle för 449 kr o___O;;; jag skulle kunna göra det. men jagär ju galen så. ät du, man koncenterar sig bättre då. ses... *flummar iväg till exchange*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:15 am
ecchan Sostrate Chibi Strawberry Jo. En intressant person skulle aldrig köpa en nalle för 449 kronor. gonk Bevis! Huh?! Ska gå och äta. razz Annars missar jag nästa lektion. Bu bu! Jag skulle inte heller köpa en nalle för 449 kr o___O;;; jag skulle kunna göra det. men jagär ju galen så. ät du, man koncenterar sig bättre då. ses... *flummar iväg till exchange* Ärsch =3 men det ligger jue i din natur? whee domokun Jag vill iof ha en nalle puh bil som kostar 400 XDDD den har en bubbelpistol! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:18 am
Valgarv *Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun xd *applåderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:22 am
Sostrate Valgarv *Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun xd *applåderar* *Bugar* Tackar,tackar!Jag gör samma show om en timme,och jag är här hela veckan! domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:24 am
Valgarv Sostrate Valgarv *Springer/skuttar/trallar,flummar in på Ica,blabbrandes helt utan mening* BRABLOBLIBRABLABTOLOTOSOTOP! domokun xd *applåderar* *Bugar* Tackar,tackar!Jag gör samma show om en timme,och jag är här hela veckan! domokun xd Yeay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|