|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:40 am
*syns inte * /#5$£€££&%¤#"#
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:43 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag f岠950kronor i m审den s堤et ska nog inte vara n姲a problem. Kanske. Eller s堤yker jag inte upp p堪-cult. razz Du 䲠s堲䤤 f?ig. Du skr䭤e mig ig岮 sweatdrop xd oO; Gjorde jag? Du tänker slå mig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:44 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag f岠950kronor i m审den s堤et ska nog inte vara n姲a problem. Kanske. Eller s堤yker jag inte upp p堪-cult. razz Du 䲠s堲䤤 f?ig. Du skr䭤e mig ig岮 sweatdrop xd oO; Gjorde jag? Du tänker slå mig. gonk Men bara om du kramar mig. gonk Och det vågar du inte ändå så. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:45 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Jag f岠950kronor i m审den s堤et ska nog inte vara n姲a problem. Kanske. Eller s堤yker jag inte upp p堪-cult. razz Du 䲠s堲䤤 f?ig. Du skr䭤e mig ig岮 sweatdrop xd oO; Gjorde jag? Du tänker slå mig. gonk Men bara om du kramar mig. gonk Och det vågar du inte ändå så. razz sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:47 am
Halvt. Får se om jag vågar, beror på om jag vill ha blåmärke på ögat då. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:47 am
ninja *läser* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:48 am
Filthy Halvt. Får se om jag vågar, beror på om jag vill ha blåmärke på ögat då. xd Att du ens tror att jag vågar slå någon. sweatdrop Ingen lust att bli utslängd. razz Skulle dessutom aldrig slå någon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Filthy Halvt. Får se om jag vågar, beror på om jag vill ha blåmärke på ögat då. xd Att du ens tror att jag vågar slå någon. sweatdrop Ingen lust att bli utslängd. razz Skulle dessutom aldrig slå någon. Bra. Jag tror du kommer få en arme på dig som vill glompa/krama dig. T.ex kyuu, chibi_chan, ecchan m.m. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:51 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Halvt. Får se om jag vågar, beror på om jag vill ha blåmärke på ögat då. xd Att du ens tror att jag vågar slå någon. sweatdrop Ingen lust att bli utslängd. razz Skulle dessutom aldrig slå någon. Bra. Jag tror du kommer få en arme på dig som vill glompa/krama dig. T.ex kyuu, chibi_chan, ecchan m.m. xd Nej nej. Ska fixa osynlighetsmantel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|