|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:51 pm
prrnill Valkyria86 prrnill Första gÃ¥ngen pÃ¥ flera veckor som inte alla försvinner när jag kommer. surprised Känner du det också så? xp Ja neutral *utmobbad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:52 pm
prrnill Valkyria86 prrnill Första gÃ¥ngen pÃ¥ flera veckor som inte alla försvinner när jag kommer. surprised Kä®®er du det också ³å¿ xp Ja neutral första gången jag är här så jag har inte blivit skadad än. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:52 pm
Valkyria86 prrnill Valkyria86 prrnill Första gÃ¥ngen pÃ¥ flera veckor som inte alla försvinner när jag kommer. surprised Kä®®er du det också ³å¿ xp Ja neutral *utmobbad* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:53 pm
ecchan prrnill Valkyria86 prrnill Första gÃ¥ngen pÃ¥ flera veckor som inte alla försvinner när jag kommer. surprised Kä®®er du det också ³å¿ xp Ja neutral första gÃ¥ngen jag är här sÃ¥ jag har inte blivit skadad än. xp Vissa har tur. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:54 pm
prrnill ecchan prrnill Valkyria86 prrnill Första gÃ¥ngen pÃ¥ flera veckor som inte alla försvinner när jag kommer. surprised Kä®®er du det också ³å¿ xp Ja neutral första gÃ¥ngen jag är här sÃ¥ jag har inte blivit skadad än. xp Vissa har tur. blaugh låt oss hoppas på det. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:54 pm
ecchan låt oss hoppas på det. sweatdrop *nickar och hoppas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:57 pm
prrnill ecchan lÃ¥t oss hoppas pÃ¥ det. sweatdrop *nickar och hoppas* i vilket fall. ska göra läxor och ta en huvudvärkstablett. gaia är farligt. men jag lyckades iaf få en emo bag. whee (ska inte göra valkyria ledsen så jag berättar inte mer än så. sweatdrop )detta är godnatt tror jag. vi ses. ^^''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:58 pm
ecchan prrnill ecchan låt oss hoppas på det. sweatdrop *nickar och hoppas* i vilket fall. ska göra läxor och ta en huvudvärkstablett. gaia är farligt. men jag lyckades iaf få en emo bag. whee (ska inte göra valkyria ledsen så jag berättar inte mer än så. sweatdrop )detta är godnatt tror jag. vi ses. ^^'' Okej. Natti ^.^ Sov gott.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:00 pm
Det är bra, med dig då? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:00 pm
prrnill Det är bra, med dig då? 3nodding kunde vara bättre men man ska inte klaga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:02 pm
TessiTuss prrnill Det är bra, med dig då? 3nodding kunde vara bättre men man ska inte klaga. Okej, men jag ska gå nu. vi hörs. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:06 pm
prrnill TessiTuss prrnill Det är bra, med dig då? 3nodding kunde vara bättre men man ska inte klaga. Okej, men jag ska gå nu. vi hörs. ^^ okej hejdå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|