|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 11:07 pm
Darlaa XDmaster4 Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•ik heb van die grote ronde ogen die hads ik ook wel maar ze lijken echt groter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:21 am
ik zie me mondje niet meer gonk gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 3:43 am
ja als je je ava wilt verandere moet je ook je mond veranderen of er geen hebben gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 7:03 am
Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 8:10 am
kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 8:49 am
ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... •♥• Mijn condoleances... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 8:52 am
KisaraGirl ja als je je ava wilt verandere moet je ook je mond veranderen of er geen hebben gonk •♥• Ik vind het kleine mondje wel lief maar het valt niet genoeg op.. en de medium is weer te groot, maar ik moet er maar even mee doen.
wat is een waste?! stressed Mijn splinternieuwe stripperkaart verliezen en daardoor mijn trein missen. stare Strippenkaartje... sad waar ben je gebleven?? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 9:58 am
ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... Sterkte .. iemand verliezen is nooit leuk cry ik hoop dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 10:49 am
kiek kittyocean Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt? Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD dat dus ^^ Kiek is actief : o *Miracle*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 10:50 am
ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... Sterkte, hopelijk kom je er redelijk snel overheen.... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 2:35 pm
ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... sterkte 3nodding ze heeft het vast leuk gehad de tijd dat zeleefde behalve de laatste paar dagen maar daar is ze nu ook vanaf (tenminste dat denk ik omdat ze pijn medicatie nodig had)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 3:12 am
XDmaster4 ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... sterkte 3nodding ze heeft het vast leuk gehad de tijd dat zeleefde behalve de laatste paar dagen maar daar is ze nu ook vanaf (tenminste dat denk ik omdat ze pijn medicatie nodig had) Behalve de laatste paar jaar. Haar gezondheid is de laatste paar jaar erg achteruit gegaan, hoe lang en veel ze wel niet in het ziekenhuis heeft gelegen in die 4/5 jaar... -zucht-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:25 am
ButtonFly XDmaster4 ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... sterkte 3nodding ze heeft het vast leuk gehad de tijd dat zeleefde behalve de laatste paar dagen maar daar is ze nu ook vanaf (tenminste dat denk ik omdat ze pijn medicatie nodig had) Behalve de laatste paar jaar. Haar gezondheid is de laatste paar jaar erg achteruit gegaan, hoe lang en veel ze wel niet in het ziekenhuis heeft gelegen in die 4/5 jaar... -zucht- Sukkelen met je gezondheid is niet echt fijn en zeker niet als je al op leeftijd bent .. als je wilt praten kan je trouwens altijd terecht hoor ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:10 am
ButtonFly Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote... ik vind het heel rot voor je sad Zolang je aan haar blijft denken, zal ze nooit echt helemaal weg zijn. En ja, ook ik zal luisteren als je wilt praten.... al denk ik niet dat het echt kan met mij in frankrijk zonder internet enzo... maar als je daarna nog wilt praten; always!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:22 am
Het is hier een beetje heel erg bewolkt ... hmm en ik wilde nog wel naar het strand ... hopen dat het goed weer wordt ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|