Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 240 241 242 243 244 245 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:07 pm

Darlaa
XDmaster4
Darlaa
kittyocean
Ehm Darlaa,

bij mij zijn je ogen gewoon paars XD

En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S

Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar..
mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert

Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o
ik heb van die grote ronde ogen die hads ik ook wel maar ze lijken echt groter
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 12:21 am

ik zie me mondje niet meer gonk gonk gonk gonk

Digipyro

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 3:43 am

ja als je je ava wilt verandere moet je ook je mond veranderen of er geen hebben gonk
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 7:03 am

Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote...

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:10 am

kittyocean
Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt?

Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD

dat dus ^^
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:49 am

ButtonFly
Helaas is vannacht om iets over 1 m'n oma overleden. We zagen het wel aankomen, maa het blijft klote...

Mijn condoleances...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:52 am

KisaraGirl
ja als je je ava wilt verandere moet je ook je mond veranderen of er geen hebben gonk

Ik vind het kleine mondje wel lief maar het valt niet genoeg op.. en de medium is weer te groot, maar ik moet er maar even mee doen.

wat is een waste?! stressed Mijn splinternieuwe stripperkaart verliezen en daardoor mijn trein missen. stare Strippenkaartje... sad waar ben je gebleven??
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 9:58 am

ButtonFly

Sterkte .. iemand verliezen is nooit leuk cry ik hoop dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:49 am

kiek
kittyocean
Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt?

Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD

dat dus ^^

Kiek is actief : o *Miracle*
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:50 am

ButtonFly

Sterkte, hopelijk kom je er redelijk snel overheen.... sad

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 2:35 pm

ButtonFly
sterkte 3nodding ze heeft het vast leuk gehad de tijd dat zeleefde behalve de laatste paar dagen maar daar is ze nu ook vanaf (tenminste dat denk ik omdat ze pijn medicatie nodig had)
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 3:12 am

XDmaster4
ButtonFly
sterkte 3nodding ze heeft het vast leuk gehad de tijd dat zeleefde behalve de laatste paar dagen maar daar is ze nu ook vanaf (tenminste dat denk ik omdat ze pijn medicatie nodig had)
Behalve de laatste paar jaar. Haar gezondheid is de laatste paar jaar erg achteruit gegaan, hoe lang en veel ze wel niet in het ziekenhuis heeft gelegen in die 4/5 jaar... -zucht-

ButtonFly

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 9:25 am

ButtonFly
XDmaster4
ButtonFly
Behalve de laatste paar jaar. Haar gezondheid is de laatste paar jaar erg achteruit gegaan, hoe lang en veel ze wel niet in het ziekenhuis heeft gelegen in die 4/5 jaar... -zucht-

Sukkelen met je gezondheid is niet echt fijn en zeker niet als je al op leeftijd bent .. als je wilt praten kan je trouwens altijd terecht hoor ^^
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 10:10 am

ButtonFly

ik vind het heel rot voor je sad Zolang je aan haar blijft denken, zal ze nooit echt helemaal weg zijn. En ja, ook ik zal luisteren als je wilt praten.... al denk ik niet dat het echt kan met mij in frankrijk zonder internet enzo... maar als je daarna nog wilt praten; always!!!

kittyocean
Captain

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 2:22 am

Het is hier een beetje heel erg bewolkt ... hmm en ik wilde nog wel naar het strand ... hopen dat het goed weer wordt ..
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 240 241 242 243 244 245 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games