|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 10:41 am
Pikku-Timppa Noniin... Nyt se koitti se odotettu päivä. surprised Hieman hämmentynyt olo vielä. En tunne oloani yhtään vanhemmaksi... confused Paljon onnea Timpalle!! 4laugh ...ja se Paris joutui takaisin telkien taa,joten se varmaan parantaa päivää vielä entisestään. 3nodding Hän sais kyllä jäädä sinne pitemmäksikin aikaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 12:52 pm
Onnea Timpalle!
Hmh, itse olen tuntenut itseni vanhaksi siitä lähtien kun täytin 13.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 10:29 pm
Pikku-Timppa: Myöhästyneet onnentoivotukset! smile
Muakin saa onnitella. Muutan Islantiin pysyvästi, enkä never ever tule takaisin Suomeen. Ikinä. Tai ainakaan piiitkään aikaan!
Hmm... Pitäisi käydä täällä vähän useammin. Tukkiutuu tuo annoucements-laatikko niin ärsyttävästi muuten. a kaikki muut on saanu jtn ihania uusia juttuja ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 4:27 am
Adalmina Muakin saa onnitella. Muutan Islantiin pysyvästi, enkä never ever tule takaisin Suomeen. Ikinä. Tai ainakaan piiitkään aikaan! Islantiin... surprised Aika hienoa, etten sanois. Miksi juuri sinne?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:27 am
Ah, Islanti! heart Itsekkin tässä viime päivinä alkanu harkitsee ihan oikeesti kanssa sinne muuttamista. Mulle ei nää lämpimät kelit oikein sovi. +22C on mun mielestä ihan tarpeeks lämmin kesä sää. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 3:32 am
Hitto! surprised
Tulipa Systematic Chaos postissa tässä juuri. 3nodding
Mie tykkään... Nyt ainaki ootan jännityksellä syyskuun keikkaa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 1:32 pm
Jahas jahas, ja Eurooppalaisia Gaialaisia taas syrjitään. Selvä merkki siitä, että Gaia haluaa suorittaa holokaustin ja jättää vain kultaiset amerikkalaiset jäljelle. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 8:56 am
Ainoka Jahas jahas, ja Eurooppalaisia Gaialaisia taas syrjitään. Selvä merkki siitä, että Gaia haluaa suorittaa holokaustin ja jättää vain kultaiset amerikkalaiset jäljelle. rofl Mittee ne on nyt keksinnä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 2:08 pm
Liftrasir Ainoka Jahas jahas, ja Eurooppalaisia Gaialaisia taas syrjitään. Selvä merkki siitä, että Gaia haluaa suorittaa holokaustin ja jättää vain kultaiset amerikkalaiset jäljelle. rofl Mittee ne on nyt keksinnä? Otaksun että puhe on uudesta questista, joka liittyy siihen toiseen mistä sai sen hatun. (tästä saa jonku viitan) Jos ei niin siinä tapauksessa odotan itsekkin vastausta. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 6:17 am
Luulen että questista on kyse. Kummallista sinäänsä että joillekkin se tulee, joillekkin ei. Meikä kuuluu näihin onnekkaisiin.
Myöhäiset onnittelut Timpalle
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 9:35 am
Yralda Luulen että questista on kyse. Kummallista sinäänsä että joillekkin se tulee, joillekkin ei. Meikä kuuluu näihin onnekkaisiin. Myöhäiset onnittelut Timpalle Tällä kertaa minäkin pystyin ottamaan siihen osaa, mutta enpä ole silti leppynyt. Samperin sisäsiittoiset jenkit.... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 8:10 am
Pikku-Timppa Liftrasir Ainoka Jahas jahas, ja Eurooppalaisia Gaialaisia taas syrjitään. Selvä merkki siitä, että Gaia haluaa suorittaa holokaustin ja jättää vain kultaiset amerikkalaiset jäljelle. rofl Mittee ne on nyt keksinnä? Otaksun että puhe on uudesta questista, joka liittyy siihen toiseen mistä sai sen hatun. (tästä saa jonku viitan) Jos ei niin siinä tapauksessa odotan itsekkin vastausta. surprised Siitä luultavasti puhuin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 1:32 pm
15.06 oli mun sytymäpäiväsi! Oon 15 vuotas nyt! *rrrrrrrr*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 11:57 am
Onnea Jazzylle näin jälkikäteen! blaugh
Onko muuten kukaan kattonut tuolla Gaian Cinemaan ilmestyneitä kahta anime-episodia Suzukaa? Mulla on jatkuvasti jotain häiriöitä siinä...ruutuun ei tule ollenkaan niitä teatteri/näytös-vaihtoehtoja. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|