|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:31 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Har inga pengar. sweatdrop D HAR DU VISSTE!! Nej. Jag ska ju fixa passfoto. gonk DU FÅR 11:- SEN! gonk Men jag kommer hem så sent. JAG BRYR MIG INTE! gonk Har ju inga pengar med mig till skolan. : sweat : jag har huvudvärk vill ha läsk gö... crying Men gå själv. Ser du nallarna i min signatur? Jag ska ner och kolla på dom igen halv 5..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:36 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Har inga pengar. sweatdrop D HAR DU VISSTE!! Nej. Jag ska ju fixa passfoto. gonk DU FÅR 11:- SEN! gonk Men jag kommer hem så sent. JAG BRYR MIG INTE! gonk Har ju inga pengar med mig till skolan. : sweat : jag har huvudvärk vill ha läsk gö... crying Men gå själv. Ser du nallarna i min signatur? Jag ska ner och kolla på dom igen halv 5.. JAG SPYSR SNART! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:55 am
ninja läsa är trevligt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:01 am
ecchan ninja läsa är trevligt. xp *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:02 am
Blixtra ecchan ninja läsa är trevligt. xp *glomp* *ish glomperad* nu du! *glompar tillbaka!* @filthy: yo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:04 am
ecchan Blixtra ecchan ninja läsa är trevligt. xp *glomp* *ish glomperad* nu du! *glompar tillbaka!* @drevlin: yo! aaaah! *ramlar* iiik! *drar fram Ed* NYUUUUUUUUUU!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:04 am
ecchan Blixtra ecchan ninja läsa är trevligt. xp *glomp* *ish glomperad* nu du! *glompar tillbaka!* @filthy: yo! hey. Jag vart lite rädd. ninja xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:07 am
kan inte svara på två quotes samtidigt med lätthet... stare
ed... stare vad ska jag göra meddig idag då?
filthy... jag är trött. ok? jag vaknade vid 13.37... inte vaken helt än...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:08 am
ecchan kan inte svara på två quotes samtidigt med lätthet... stare ed... stare vad ska jag göra meddig idag då? filthy... jag är trött. ok? jag vaknade vid 13.37... inte vaken helt än... Ah.. Uhm.. God morgon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:09 am
ecchan kan inte svara på två quotes samtidigt med lätthet... stare ed... stare vad ska jag göra meddig idag då? filthy... jag är trött. ok? jag vaknade vid 13.37... inte vaken helt än... *pokar Ecchan och Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|