|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:31 am
kamijon Filthy kamijon nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *få Idate-rush*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:34 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon nej, det passar inte! n宠m峴e vara spinkis och det ser man att det inte 䲠edwin! oO Inte jag heller. Jag 䲠minst lika rund som Edwin. whee oO;; Jag 䲠nog mest min egen. nej edwin 䲠rundare.. och nej du 䲠min, det kom vi ?rens om f?n䲠jag tog betalt f?ig wink <<;;; Ũh just ja. Men jag blev ju utk? gonk men det står i reglerna att om du inte pratar med den du blev köpt av i en vecka får jag tillbaka dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:34 am
kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *få Idate-rush* *hoppar p堆ilthy, tar Anna och kl䴴rar upp p場aket* tro inte att du 䲠cool, jag har en pistol! xd *hoppar upp och slår bort pistolen ur din hand* pang? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:35 am
kamijon men det står i reglerna att om du inte pratar med den du blev köpt av i en vecka får jag tillbaka dig! oO Vad abnörmal du är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:35 am
Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *få Idate-rush* *hoppar p堆ilthy, tar Anna och kl䴴rar upp p場aket* tro inte att du 䲠cool, jag har en pistol! xd *hoppar upp och slår bort pistolen ur din hand* pang? domokun vad du pratar pang?! eek *tittar på filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry kamijon nej, edwin 䲠din, du 䲠min och... slut! Jag kan v䬠f堢est䭭a lite sj䬶. sweatdrop umm... jodå, men jag tittar alltid in och håller med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|