|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:30 am
kamijon nej, det passar inte! nån måste vara spinkis och det ser man att det inte är edwin! oO Inte jag heller. Jag är minst lika rund som Edwin. whee oO;; Jag är nog mest min egen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:30 am
Chibi Strawberry kamijon nej, det passar inte! nån måste vara spinkis och det ser man att det inte är edwin! oO Inte jag heller. Jag är minst lika rund som Edwin. whee oO;; Jag är nog mest min egen. nej edwin är rundare.. och nej du är min, det kom vi överrens om förr när jag tog betalt för dig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:31 am
kamijon Filthy kamijon Filthy Anna är min. sad *krama* nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *få Idate-rush*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:31 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon nej, det passar inte! nån måste vara spinkis och det ser man att det inte är edwin! oO Inte jag heller. Jag är minst lika rund som Edwin. whee oO;; Jag är nog mest min egen. nej edwin är rundare.. och nej du är min, det kom vi överrens om förr när jag tog betalt för dig wink <<;;; Åhh just ja. Men jag blev ju utköpt. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:33 am
Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy Anna är min. sad *krama* nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *fÃ¥ Idate-rush* *hoppar på Filthy, tar Anna och klättrar upp på taket* tro inte att du är cool, jag har en pistol! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:34 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon nej, det passar inte! nå® må³´e vara spinkis och det ser man att det inte ä² edwin! oO Inte jag heller. Jag ä² minst lika rund som Edwin. whee oO;; Jag ä² nog mest min egen. nej edwin ä² rundare.. och nej du ä² min, det kom vi ?rens om f?nä² jag tog betalt f?ig wink <<;;; Ũh just ja. Men jag blev ju utk? gonk men det stÃ¥r i reglerna att om du inte pratar med den du blev köpt av i en vecka fÃ¥r jag tillbaka dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:34 am
kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy Anna är min. sad *krama* nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *fÃ¥ Idate-rush* *hoppar på †ilthy, tar Anna och klä´´rar upp på ´aket* tro inte att du ä² cool, jag har en pistol! xd *hoppar upp och slÃ¥r bort pistolen ur din hand* pang? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:35 am
kamijon men det står i reglerna att om du inte pratar med den du blev köpt av i en vecka får jag tillbaka dig! oO Vad abnörmal du är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:35 am
Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy Anna är min. sad *krama* nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *fÃ¥ Idate-rush* *hoppar på †ilthy, tar Anna och klä´´rar upp på ´aket* tro inte att du ä² cool, jag har en pistol! xd *hoppar upp och slÃ¥r bort pistolen ur din hand* pang? domokun vad du pratar pang?! eek *tittar pÃ¥ filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:37 am
nej, edwin är din, du är min och... slut!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:38 am
kamijon nej, edwin är din, du är min och... slut! Jag kan väl få bestämma lite själv. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:39 am
kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy kamijon Filthy Anna är min. sad *krama* nej anna är min, mannen! xp *Tar Anna och springer iväg* ninja *springer efter* vad g?u?! Hon är min! gonk *fÃ¥ Idate-rush* *hoppar på †ilthy, tar Anna och klä´´rar upp på ´aket* tro inte att du ä² cool, jag har en pistol! xd *hoppar upp och slÃ¥r bort pistolen ur din hand* pang? domokun vad du pratar pang?! eek *tittar pÃ¥ filthy* eek DUNKELHEITE SCHMÄTTERLING! *tar fram min svartblåa fjäril* This weapon can blow up a planet. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry kamijon nej, edwin ä² din, du ä² min och... slut! Jag kan vä¬ få ¢estäa lite sj䬶. sweatdrop umm... jodÃ¥, men jag tittar alltid in och hÃ¥ller med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|