|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:07 am
*vinkar tillbaka* Hej. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
kamijon Chibi Strawberry kamijon jo kanske, men man känner sig så liten när ens mamma hela tiden säger; du får följa med om du har en vuxen där! xp razz Yeah. Men din mamma behandlar ju dig som en liten bebis. sweatdrop det är för att jag är enda tjej! gonk Men ändå.. Ajo, men du ska för tusan med. razz Och Edwin och Hester.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:09 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon jo kanske, men man känner sig så liten när ens mamma hela tiden säger; du får följa med om du har en vuxen där! xp razz Yeah. Men din mamma behandlar ju dig som en liten bebis. sweatdrop det är för att jag är enda tjej! gonk Men ändå.. Ajo, men du ska för tusan med. razz Och Edwin och Hester. VI måste ner och titta hur mycket vi måste ge för dom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:10 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon jo kanske, men man känner sig så liten när ens mamma hela tiden säger; du får följa med om du har en vuxen där! xp razz Yeah. Men din mamma behandlar ju dig som en liten bebis. sweatdrop det är för att jag är enda tjej! gonk Men ändå.. Ajo, men du ska för tusan med. razz Och Edwin och Hester. VI måste ner och titta hur mycket vi måste ge för dom! Ja jag vet. Vi får väl gå snart. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:12 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon jo kanske, men man känner sig så liten när ens mamma hela tiden säger; du får följa med om du har en vuxen där! xp razz Yeah. Men din mamma behandlar ju dig som en liten bebis. sweatdrop det är för att jag är enda tjej! gonk Men ändå.. Ajo, men du ska för tusan med. razz Och Edwin och Hester. VI måste ner och titta hur mycket vi måste ge för dom! Ja jag vet. Vi får väl gå snart. razz jo det får vi väll, men det är en tid kvar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:15 am
kamijon jo det får vi väll, men det är en tid kvar! Ja precis. <<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:21 am
Chibi Strawberry kamijon jo det får vi väll, men det är en tid kvar! Ja precis. <<;; hehehe abnörmal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:22 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon jo det får vi väll, men det är en tid kvar! Ja precis. <<;; hehehe abnörmal! MADDE ÄR MIN ABNÖRMALA FLICKVÄN!!! xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|