|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:38 pm
Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:23 am
Klopt Darlaa, daarom save ik ook niet.
En mijn mond is geen mond XD Maar goed, de oude monden komen wel weer terug, is er gezegd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:55 am
Zijn der nieuwe monden? Heb k gelukkig geen last van..
On my mind; Tijd niet op gaia meer geweest! Gister sollicitatie formulier bij de Appie Heijn ingeleverd, ben benieuwd. Grote kans dat het wel wat word want ze hebben mensen nodig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:26 am
The Forbidden Angel Zijn der nieuwe monden? Heb k gelukkig geen last van.. On my mind; Tijd niet op gaia meer geweest! Gister sollicitatie formulier bij de Appie Heijn ingeleverd, ben benieuwd. Grote kans dat het wel wat word want ze hebben mensen nodig. Hoe oud ben je want daar kijken ze naar bij de AH ben je 18 en wordt je 19 dan kan je namelijk oprotten .. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 6:11 am
als alles goed gaat heb ik vrijdag avond een vitrinekast blaugh kan ik eindelijk mijn spulletjes showen ^^ heb ook al wat leuks besteld bij archonia om er bij te zetten smile
kan niet wachten >.<
mijn ogen zijn niet echt veranderd volgens mij nja heb er toch een bril op dus valt nei top razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 7:53 am
KisaraGirl The Forbidden Angel Zijn der nieuwe monden? Heb k gelukkig geen last van.. On my mind; Tijd niet op gaia meer geweest! Gister sollicitatie formulier bij de Appie Heijn ingeleverd, ben benieuwd. Grote kans dat het wel wat word want ze hebben mensen nodig. Hoe oud ben je want daar kijken ze naar bij de AH ben je 18 en wordt je 19 dan kan je namelijk oprotten .. stare Jah is bij veel winkels zo.. niet allemaal maar veel wel. Ben nu 17, maar aangezien ze best wat mensen nodig hebben. En anders maakt het ook niet uit, want heb ook nog een baantje bij de Hema wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:13 am
XDmaster4 Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:52 am
The Forbidden Angel KisaraGirl The Forbidden Angel Zijn der nieuwe monden? Heb k gelukkig geen last van.. On my mind; Tijd niet op gaia meer geweest! Gister sollicitatie formulier bij de Appie Heijn ingeleverd, ben benieuwd. Grote kans dat het wel wat word want ze hebben mensen nodig. Hoe oud ben je want daar kijken ze naar bij de AH ben je 18 en wordt je 19 dan kan je namelijk oprotten .. stare Jah is bij veel winkels zo.. niet allemaal maar veel wel. Ben nu 17, maar aangezien ze best wat mensen nodig hebben. En anders maakt het ook niet uit, want heb ook nog een baantje bij de Hema wink Dan komt het wel goed xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 10:32 am
On my mind.: We hebben vanavond sushi gegeten en het was erg lekker... Wilde alleen meer crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:34 pm
Wat voor een sushi? (sushi kan heel veel zijn XD) en waar precies? thuis? zelf klaargemaakt?
Ik kan alleen maar hele basis sushi maken XD Rijst, zeewier, beetje vulling XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:34 pm
Darlaa XDmaster4 Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•wahahahahah dit is ook echt zo'n vrouwen discussie XD * lacht razz je schaamt je nu zo dat er een doek voor zit ofzo razz ? ( het ziet er wel tof uit hoor smile ) en je hoeft t allemaal niet als belediging op te vatten zo bedoelde ik t nie smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:59 pm
Eastvane Darlaa XDmaster4 Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•wahahahahah dit is ook echt zo'n vrouwen discussie XD * lacht razz je schaamt je nu zo dat er een doek voor zit ofzo razz ? ( het ziet er wel tof uit hoor smile ) en je hoeft t allemaal niet als belediging op te vatten zo bedoelde ik t nie smile . •♥• Dat was het idee, ik wilde het bruine niet zien, symbolisch voor gaia dat mijn gezichtje gestolen heeft.. tis jammer dat wanneer ik een van mijn zonnebrillen op zet het er zo stom uitziet vanwege dat mondje zo... ik zou bijna zeggen emo. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 1:12 pm
Darlaa Eastvane Darlaa XDmaster4 Darlaa kittyocean Ehm Darlaa, bij mij zijn je ogen gewoon paars XD En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S •♥• Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar.. •♥•mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•wahahahahah dit is ook echt zo'n vrouwen discussie XD * lacht razz je schaamt je nu zo dat er een doek voor zit ofzo razz ? ( het ziet er wel tof uit hoor smile ) en je hoeft t allemaal niet als belediging op te vatten zo bedoelde ik t nie smile . •♥• Dat was het idee, ik wilde het bruine niet zien, symbolisch voor gaia dat mijn gezichtje gestolen heeft.. tis jammer dat wanneer ik een van mijn zonnebrillen op zet het er zo stom uitziet vanwege dat mondje zo... ik zou bijna zeggen emo. •♥•LOL en je zegt zojuist iets !!!!!!!!!!!!! WTH ( h voor heck) is EMO :S:S:S:S:S iedere x als ik het bijna drijg uit te vinden veranderd de betekenis totaal en begin ik weer een nieuwe zoektoch naar de betekenis van het zogenaamd reden om grappen over makende woordje :S...... gelieven hier alleen dus antwoordo p te geven als je er totally sure over ben sad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:00 pm
Eastvane Darlaa Eastvane Darlaa XDmaster4 mijn ogen zijn gegroeid ik weet het het klink ongeloofbaar maar ze waren eerst toch echt kleienr ook maar een pixel ofzo maar ze zijn verandert •♥• Die van mij zijn nog precies het zelfde gelukkig.. behalve de kleur dan.. ik heb wel wat gehoord van een andere vorm maar het is me nog niet opgevallen. wel zijn er gegroeide wenkbrouwen O_o •♥•wahahahahah dit is ook echt zo'n vrouwen discussie XD * lacht razz je schaamt je nu zo dat er een doek voor zit ofzo razz ? ( het ziet er wel tof uit hoor smile ) en je hoeft t allemaal niet als belediging op te vatten zo bedoelde ik t nie smile . •♥• Dat was het idee, ik wilde het bruine niet zien, symbolisch voor gaia dat mijn gezichtje gestolen heeft.. tis jammer dat wanneer ik een van mijn zonnebrillen op zet het er zo stom uitziet vanwege dat mondje zo... ik zou bijna zeggen emo. •♥•LOL en je zegt zojuist iets !!!!!!!!!!!!! WTH ( h voor heck) is EMO :S:S:S:S:S iedere x als ik het bijna drijg uit te vinden veranderd de betekenis totaal en begin ik weer een nieuwe zoektoch naar de betekenis van het zogenaamd reden om grappen over makende woordje :S...... gelieven hier alleen dus antwoordo p te geven als je er totally sure over ben sad . •♥• Ik zou het bijna zeggen XD ik zei het niet! nou ja dan ga ik het niet proberen te beschrijven.. ik weet het zelf namelijk niet 100% •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:27 pm
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo crying crying crying crying crying kitty crying crying kick der !! ze is gemeen crying crying razz razz
kennelijk weet niemand t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|