|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:17 am
Zoveel heb ik gelukkig nog nooit gehad!!! En het werk van vanavond.....   De laatste is de PNG versie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:20 am
kittyocean Zoveel heb ik gelukkig nog nooit gehad!!! En het werk van vanavond.....   De laatste is de PNG versie ziet er mooi uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:21 am
Bedankt! Ik denk alleen dat ik de gif versie in mijn sig moet doen sad De PNG is 80 KB - en je mag niet meer dan 100 bytes hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:30 am
kittyocean Bedankt! Ik denk alleen dat ik de gif versie in mijn sig moet doen sad De PNG is 80 KB - en je mag niet meer dan 100 bytes hebben tog de bovenste ziet er slechter uit dan de onderste
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:37 am
 ( wat moed er nog aan ge beuren denk je ? )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:40 am
QYDrop kittyocean Bedankt! Ik denk alleen dat ik de gif versie in mijn sig moet doen sad De PNG is 80 KB - en je mag niet meer dan 100 bytes hebben tog de bovenste ziet er slechter uit dan de onderste Klopt, maar ik kan de PNG niet kleiner saven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:41 am
QYDrop  ( wat moed er nog aan ge beuren denk je ? ) Mm, ik zou kijken of je de muren wat structuur k**t geven. Het lijkt nu.... erg glad en plastic. En misschien wat meer kleur dan al dat wit-grijs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:47 am
kittyocean QYDrop  ( wat moed er nog aan ge beuren denk je ? ) Mm, ik zou kijken of je de muren wat structuur k**t geven. Het lijkt nu.... erg glad en plastic. En misschien wat meer kleur dan al dat wit-grijs oke baksteen struktuur ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:50 am
kittyocean QYDrop kittyocean Bedankt! Ik denk alleen dat ik de gif versie in mijn sig moet doen sad De PNG is 80 KB - en je mag niet meer dan 100 bytes hebben tog de bovenste ziet er slechter uit dan de onderste Klopt, maar ik kan de PNG niet kleiner saven mieschien kun je een ander zoort bestand vinden dat klijner is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:51 am
Is dit beter? lief jpgtje van 40kb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:59 am
JPG heeft geen transparent back crying En dat wil ik juist!!
En ik weet niet QYDrop; je moet maar even kijken wat het beste staat. Baksteentjes zou kunnenl ik weet niet wat het resultaat van dat is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 11:08 am
kittyocean JPG heeft geen transparent back crying En dat wil ik juist!! En ik weet niet QYDrop; je moet maar even kijken wat het beste staat. Baksteentjes zou kunnenl ik weet niet wat het resultaat van dat is Vreemt je png ziet er niet ransparant uit in je sig alleen grijze achtergrond.   Mijn pngtje is ietsje kleiner maar waarom zie ik nou geen transparent back?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 11:11 am
Bij mij is ie wel transparent back =S Heeft als het goed is te maken met welke versie van Inet je hebt enzo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 11:15 am
kittyocean Bij mij is ie wel transparent back =S Heeft als het goed is te maken met welke versie van Inet je hebt enzo... Oi, je hebt gelijk, als ik deze pagina in firefox bekijk zie ik het wel idd. Wat raar het is wel die nieuwste versie dacht ik. 6.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 11:16 am
Darlaa kittyocean Bij mij is ie wel transparent back =S Heeft als het goed is te maken met welke versie van Inet je hebt enzo... Oi, je hebt gelijk, als ik deze pagina in firefox bekijk zie ik het wel idd. Wat raar het is wel die nieuwste versie dacht ik. 6.0 edit: maar blijft toch vreemt de avies zijn bij wel transparant en die zijn toch ook png.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|