|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 2:58 am
Wel eens meestal als ik alleen ben. vaak zet ik dan de muziek van mijn mobiel aan en zing dan mee met dat nummer en meestal als ik dan geen muziek heb aanstaan dan is het t nummer dat bij me opkomt XD
Waardoor wil jij echt niet wakker gemaakt worden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2012 11:35 am
wekker of telefoon.... of uberhaupt wakker gemaakt worden XD Ik haat het als ik wakker gemaakt wordt, zeker als ik eens kan uitslapen XD
Hehe, Br3akape made me laugh....
Horrorwinter.... al gehad, moet nog komen, loos alarm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2012 11:13 am
horor nee, winter ja... maar voor mij is pas horror winter als sneeuw tot mijn knieƫn staat. stare
ben jij wel eens op tv geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2012 2:02 pm
Volgens mij 1x toen ik klein was. Er werd toen een vlindertuin vlakbij mijn dorpje geopend en wij mochten met de basisschool daarheen. Ze waren toen van de lokale nieuwsomroep de rondleiding die we daar krijgen aan 't filmen enzo dus ik ben misschien 3 seconden in beeld geweest ofzo :')
Wanneer je een toets hebt (of had, voor degenen die hun opleiding al hebben afgerond) hoe leer jij dan het beste daarvoor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 12:31 am
Ik maakte altijd een uittreksel, vervolgens ging ik een aantal opsom rijtjes uit m'n hoofd stampen en verder 2 x doorlezen... Tijdens het leren was ik altijd erg aan het treuzelen, afleiding zoeken en gebruikte ik voornamelijk m'n korte termijn geheugen ;P 's Ochtends voor de toets nog even doornemen en logisch nadenken.
Hoelang draag jij je kleding voordat je het in de was gooit? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 2:03 pm
2-3 dagen, tenzij er een gegronde reden voor is.
Kijk jij journaal en zo ja, welke zender dan het vaakst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2012 2:11 pm
Nee eigenlijk bijna nooit ik pak meestal de gratis krant in de bus maar als de tv aan moet op t nieuws dan die op rtl4 XD
Welk nummer heeft je de laatste tijd geraakt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 8:04 am
the goo goo dolls - irisi dont want the world to see me, because i dont think that they understand. when everything seems to be made to be broken. i just want you to know who i am.. ik voel me erg verbonden met deze tekst waneer heeft de technolege je voor het laatst in de steek gelaten??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 11:30 am
vandaag. maar zelfs mijn zwager, helpdesk-ict-er, kwam er niet uit, dus lag het toch niet aan mij XD
Wie is de jongest in jouw familie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2012 1:59 pm
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt -.- in mijn aangetrouwde familie is mijn neefje de jongste in mijn eigen familie is mijn andere neefje de jongste XD
Hoe ingewikkeld kan jij soms dingen maken terwijl ze heel makkelijk zijn, en als t kan met voorbeeld erbij? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 1:31 am
dat gebeurd meestal als iemand last minute bij mij komt. Of ik even nog dit en dat voor hem/haar wil doen XD
Parfum of Wierrook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 7:04 am
Parfum
Welke wolken vind jij mooi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 8:21 am
cumulus wolken formaties stare
kijk naar boven en haal je handen weg van het toetsen bord, nu druk zonder te kijken 1 toets op je toetsenbord in. welke toets heb je ingedrukt???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 12:10 pm
k
Weet ik een leuke variant op sla op je toetsenbord en maak een zin van de letters die je heb verkregen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2012 1:25 pm
weet ik veel of je dat weer, ik speel het wel op een andere site en het is best lachen 3nodding
waneer had je een gevalletje van mind=blown???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|