|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:18 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja Kan inte ta så lång tid.. typ.. säg.. 3-4dar gonk oO Ouch. Du struntar man nog i det. sweatdrop mm <.< gör du nog rätt i >.> du kommer till nästa va? Yeah. sweatdrop Mjo, det gör jag säkert. 3nodding Kommer komma många nästa gång.. iaf från gaia o.O ska göra läxan nu <.< ses kanske senare om ja inte gör fler försök att rymma o lyckas o.o hej då *hoppar på* whee domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:32 am
Jag ville komma till J-cult!!! sad Dock fick jag inte.....T__T *ledsen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:34 am
Sostrate Jag ville komma till J-cult!!! sad Dock fick jag inte.....T__T *ledsen* Du kan iaf komma dit nångång. Jag kommer ju aldrig kunna komma dit. O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:41 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jag ville komma till J-cult!!! sad Dock fick jag inte.....T__T *ledsen* Du kan iaf komma dit nångång. Jag kommer ju aldrig kunna komma dit. O.o Jo, jag skall fixa så att jag kan åka nästa gång. Men du kommer väl någon gång o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:46 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag ville komma till J-cult!!! sad Dock fick jag inte.....T__T *ledsen* Du kan iaf komma dit nångång. Jag kommer ju aldrig kunna komma dit. O.o Jo, jag skall fixa så att jag kan åka nästa gång. Men du kommer väl någon gång o.o Neeejdu. Jag kommer aldirg komma. o_o För långt bort. Och jag orkar inte sitta och vänta tills jag kommer dit. Och jag är för lat. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|