|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 8:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 8:55 am
*traskar in* blllöörrghhh... trååååkigt <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:08 am
Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ Nu j䶬ar mad Jag ska ut! domokun *springer iv䧠p堡nimevisning* Yay. O.o blurgh.. ja kom inte så långt.. domokun gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:09 am
~Rufus-kun~ Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ Nu j䶬ar mad Jag ska ut! domokun *springer iv䧠p堡nimevisning* Yay. O.o blurgh.. ja kom inte så långt.. domokun gonk Det brukar du aldrig komma. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:09 am
Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop
Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:11 am
Chibi Strawberry Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja Kan inte ta så lång tid.. typ.. säg.. 3-4dar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:13 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja Kan inte ta så lång tid.. typ.. säg.. 3-4dar gonk oO Ouch. Du struntar man nog i det. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:14 am
rufus - ar du kvar? Jag ska aka ner pa Culturen nu... ska jag hamta upp dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:14 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja Kan inte ta så lång tid.. typ.. säg.. 3-4dar gonk oO Ouch. Du struntar man nog i det. sweatdrop mm <.< gör du nog rätt i >.> du kommer till nästa va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:15 am
Yannah rufus - ar du kvar? Jag ska aka ner pa Culturen nu... ska jag hamta upp dig? fragar igen... jag kan ringa pa om det ar storre chans att du far komma med da
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 9:15 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jag kan springa till animevisningen. oO Fast den är nog slut när jag kommer till Västerås. sweatdrop Eller vänta.. Hur lång tid kan typ 16 mil ta egentligen? ninja Kan inte ta så lång tid.. typ.. säg.. 3-4dar gonk oO Ouch. Du struntar man nog i det. sweatdrop mm <.< gör du nog rätt i >.> du kommer till nästa va? Yeah. sweatdrop Mjo, det gör jag säkert. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|