Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 238 239 240 241 242 243 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jul 25, 2006 10:43 am

Eurynome; dat zou pas interessant zijn! De bon kon immers niet gevonden worden.....

En OKP: when? I'll be rooting for ya!!!
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 1:58 pm

Nog niet zeker.... iig binnen 10 dagen, ik krijg spoedvoorrang... vrijdag vooronderzoek, dus ergens daarna sad

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 2:00 pm

on mymind: ehm ik ben moe XD het gaat goed met site vindt ik ik vindt dat erveel mensen helpen

en owja sinds ik kingdom hearts chain of memories gespeeld hebt wil ik een playstation2 met de gewone kingdom hearts sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 2:54 pm

Zeg stare ik ga echt iemand slaan hoor!
Die nieuwe mondjes voor avatars ala de kleine is niet eens zo erg en de oude mondjes komen nog terug. Maar mijn oogjes bestaan niet meer! crying ik ben denk ik een van de weinige waarvan de oogjes niet meer bestaan ze waren eers paars rozig en nu zijn ze bruin!! (in het custumise scherm) ik wil geen bruine oogjes dat betekend dat als het niet terugkomt ik mijn avatar moet deleten om rode oogjes te krijgen en mijn silk haar weer terug moet kopen wat me ook weer en hoop gold gaat kosten.

En de layering is helemaal anders van bv de nitemare bustier waardoor ik mijn lievelings outfits niet meer kan maken.. laten we hopen dat een aantal van deze glitches zijn aangezien een hele hoop items helemaal niet quippen of zelfs achter de avatar of zo. sweatdrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Tranbo

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:37 am

verveel me, alweer
eigenlijk logisch, ik kijk alleen op gaia als ik me verveel sweatdrop
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:43 am

waarom ben ik geen mutant crying .... * leest te veel x-men.
heeft de power om te 3d en en om te tekenen XD.

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:49 am

MUHAHAHAHAHA MUHAHAHAHAHAHAHA MUHAHAHAHAHA twisted twisted twisted twisted twisted ME TABLET WORKS !!!!!!!!!! THE KEY TO INFINIT ART IS MINEEEEEEEE twisted twisted twisted twisted twisted
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 7:01 am

ik begin echt mijn kookpunt te bereiken. No kidding. Die hitte bezorgd me nog een enkele reis ziekenhuis......

ik zit in de koelte
ik drink praktisch 3 liter per dag

Wat kan ik nou nog meer doen?!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 8:55 am

how about a fan, turn of computer and dont drink stuff like cola/sinas/alcohol. eat much salty products (they hold water) that should help more then drink that much a day smile .
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 8:55 am

hmm. mijn mondje komt niet meer terug voor dat de makeup er is en mijn oogjes komen niet meer terug voordat de contact lenzen er zijn sad dus mijn avi zal nooit meer zo lief van zich zelf zijn... en wat Gaia zegt kan eventueel. nog wel even gaan duren.. Dus zal mijn oogjes in rood moeten veranderen.. maar wil mijn avi niet deleten voor het geval gaia met de nieuwe skintones een andere manier bedenkt om je oogkleur te veranderen...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Cassidy92

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 11:11 am

Ik verveel me al de hele week en de week daarvoor!

Gelukkig gaan we maandag weg want anders zou ik gek worden denk ik... gonk
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 11:19 am

haha dat heb ik ook weleens dat ik me flink verveel want dan is er weinig te doen op gaia ofzo..

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

Cassidy92

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 11:21 am

Nederlands Gaia is bijna helemaal dood xp

Ik ben bijna zover dat ik de heg ga snoeien confused
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 1:58 pm

Ehm Darlaa,

bij mij zijn je ogen gewoon paars XD

En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 2:37 pm

kittyocean
Ehm Darlaa,

bij mij zijn je ogen gewoon paars XD

En bedankt voor de tips eastvane. Heb ik nog 1 groot probleem: ik hou TOTAAL niet van zout eten. Het liefste eet ik zoutloos =S

Ik heb mijn avatar nog niet gasaved... heb je de nieuwe custumise niet gezien? jouw mondje bestaat ook niet meer.. en coco gaat nu achter het haar..
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 238 239 240 241 242 243 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games