|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:40 am
Ryuischi Kenschin li_kun hoppas jag kommer k?kindomhearts innan visningen d堫an jag spela p堮atten 4laugh o: nej. du ska spela pso med mig biggrin Erica, allt du beh? 䲠pengar, du vet vad de d䧥r, r䴴 m䮧d pengar kan k?en v䲬d. KAPITALISTISKA SVIN! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:48 am
Ryuischi Kenschin Valgarv Ryuischi Kenschin li_kun hoppas jag kommer k?kindomhearts innan visningen d堫an jag spela p堮atten 4laugh o: nej. du ska spela pso med mig biggrin Erica, allt du beh? 䲠pengar, du vet vad de d䧥r, r䴴 m䮧d pengar kan k?en v䲬d. KAPITALISTISKA SVIN! scream o: detsamma g䬬er dig O: du ska ocks堳pela pso! och det kallas en Tyrani o: Men fu, jag menade inte det där om pso. Ditt uttalande om pengar. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 7:57 am
li_kun Ryuischi Kenschin Valgarv Ryuischi Kenschin li_kun hoppas jag kommer k?kindomhearts innan visningen d堫an jag spela p堮atten 4laugh o: nej. du ska spela pso med mig biggrin Erica, allt du beh? 䲠pengar, du vet vad de d䧥r, r䴴 m䮧d pengar kan k?en v䲬d. KAPITALISTISKA SVIN! scream o: detsamma g䬬er dig O: du ska ocks堳pela pso! och det kallas en Tyrani o: fy va taskig jag vill ju ha kindomhearts den kn䣫er jue D: tack f?itt st?algarv wink om det va det rofl Jag stöder inte nån. Fight your own battles. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:00 am
Valgarv li_kun Ryuischi Kenschin Valgarv Ryuischi Kenschin li_kun hoppas jag kommer k?kindomhearts innan visningen d堫an jag spela p堮atten 4laugh o: nej. du ska spela pso med mig biggrin Erica, allt du beh? 䲠pengar, du vet vad de d䧥r, r䴴 m䮧d pengar kan k?en v䲬d. KAPITALISTISKA SVIN! scream o: detsamma g䬬er dig O: du ska ocks堳pela pso! och det kallas en Tyrani o: fy va taskig jag vill ju ha kindomhearts den kn䣫er jue D: tack f?itt st?algarv wink om det va det rofl Jag stöder inte nån. Fight your own battles. ninja o: ni ska båda två spela pso med mig och alla andra O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:02 am
Ryuischi Kenschin Valgarv li_kun Ryuischi Kenschin Valgarv Ryuischi Kenschin li_kun hoppas jag kommer k?kindomhearts innan visningen d堫an jag spela p堮atten 4laugh o: nej. du ska spela pso med mig biggrin Erica, allt du beh? 䲠pengar, du vet vad de d䧥r, r䴴 m䮧d pengar kan k?en v䲬d. KAPITALISTISKA SVIN! scream o: detsamma g䬬er dig O: du ska ocks堳pela pso! och det kallas en Tyrani o: fy va taskig jag vill ju ha kindomhearts den kn䣫er jue D: tack f?itt st?algarv wink om det va det rofl Jag stöder inte nån. Fight your own battles. ninja o: ni ska båda två spela pso med mig och alla andra O: ...Jag ska spela pso med din mamma! O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:29 am
rastaman Om du blev medlem f? visningen s堢eh? du ju inte bli medlem igen. jo för jag glömmde att skriva mitt efternamn gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|