|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 8:21 am
Keyhala Weeeee~ *runs around in circles* whee tur att jag hann säga till dig då eller hur????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 8:27 am
Notime Keyhala Weeeee~ *runs around in circles* whee tur att jag hann säga till dig då eller hur???? Indeed xd *gives tokens =P*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 11:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 4:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 5:25 am
Köpt ny jacka idag :3 inte för att jag ville utan för att morsan tyckte x3 Men det blev bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:42 pm
Jag var å shoppade lite i lördags och klipte håret. Hittade ett par super snygga byxor som jag var tvungen att köpa, ljus grå stuprörs jeans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 12:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 2:56 pm
Vill ha grymt mycke! eek Fast ingen annan gillar dom. xP Gimme! O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 10:36 am
Alltså.. jag fattar inte rolleyes Varför skrivs det en rad och sen inget mer? Hade varit roligare med nån slags konversation 3nodding Inte lätt för mej att vara random heller : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 1:52 pm
Träffade en gammal polare på bussen idag biggrin Har varit helt sjukt glad resten av dagen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 6:02 am
Och bara för det glömde jag vad jag tänkt att skriva.. rolleyes Typiskt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 6:41 am
LostWithin Alltså.. jag fattar inte rolleyes Varför skrivs det en rad och sen inget mer? Hade varit roligare med nån slags konversation 3nodding Inte lätt för mej att vara random heller : P Jag orkar bara skriva en rad här inne xp Men visst, hitta på nåt att snacka om wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 9:03 am
fixfax LostWithin Alltså.. jag fattar inte rolleyes Varför skrivs det en rad och sen inget mer? Hade varit roligare med nån slags konversation 3nodding Inte lätt för mej att vara random heller : P Jag orkar bara skriva en rad här inne xp Men visst, hitta på nåt att snacka om wink Jag vet inte precis nått ämne men det känns så dumt att bara skriva en massa skit utan att någon svarar en o så :3 För då kan man ju lika bra spamma en massa emoticons. Men.... va har du gjort idag då? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 9:05 am
Skulle bara vilja påpeka att i Trivium´s låt To the Rats så sjunger dem "break every bone in your face". Och det är ju roligt (om man är jag) eftersom det bara finns två ben i skallen : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 10:07 am
LostWithin fixfax LostWithin Alltså.. jag fattar inte rolleyes Varför skrivs det en rad och sen inget mer? Hade varit roligare med nån slags konversation 3nodding Inte lätt för mej att vara random heller : P Jag orkar bara skriva en rad här inne xp Men visst, hitta på nåt att snacka om wink Jag vet inte precis nått ämne men det känns så dumt att bara skriva en massa skit utan att någon svarar en o så :3 För då kan man ju lika bra spamma en massa emoticons. Men.... va har du gjort idag då? ^^ Jag har varit i skolan, sj? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|