|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 9:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 11:37 am
*jai koukkuun Bleachiin* crying heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2006 1:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 5:27 am
pitas joskus kayda siella RTL2 sivulla...siit on niin pitka aika kun siella kavin sweatdrop jee Yu-gi-oh jatkuu kohta heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 1:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 10:20 am
170 jaksoa One Piecea takana ja sarja ei kylla meneta otettaan. Kuulemma viela jotkin parhaat tarinat vasta edessa. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 10:31 am
Saan synttarilahjaks Kenshinin ekan tuotantokauden DVD:na! eek Mulla ei ois ikina ollu varaa ostaa sita ite, mut oon himoinnu sita jo jonkin aikaa! Synttarit on kivoja (jos ei tarvis vanheta siina samalla...)!!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 3:40 am
Mielipiteita.
Trinity Blood? Spiral? Fruits Basket?
...ja sitten viela, etta onko Fruits Basketin koko sarja loydettavissa netista .avi tiedostoina? Loytanyt olen vain jonkin epamaaraisen tiedostotyypin mita en muista, ja olen hieman epaileva sen toimivuuden kanssa. Toimimaanhan sen kylla varmasti saisi, mutta olen laiska ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 5:51 am
Spiral on aika samanlaista kuin (salapoliisi) conan..muistaakseni.. sweatdrop Fruits Basket on erittain hauska mutt sekava.. itsellani on noin 10jaksoa avi:na mutt loput jotain muita tiedostoja stare mutta parasta on etta ne kaikki nakyvat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 5:55 am
Noh, jos mina Fruits Basketin uskaltaudun hankkimaan. Joskus. Jos ensin tama Trinity Blood, nettihakuilun perusteella ainakin hienoa jalkea ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 6:14 am
hmm...Trinity Blood nayttaapa...herkulliselta... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:11 am
Fruits Basket on ihan loistava seka animena etta mangana.*omistaa molemmat versiot* heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2006 11:44 am
Carmen LaVihta Fruits Basket on ihan loistava seka animena etta mangana.*omistaa molemmat versiot* heart heart heart Kiinnostuin siita Ayamen takia ninja Siinavastaunelmakohkohkoh. Nii. domokun Mutta hyva jos on hyva. Saa nahda tuleeko vastaan ensin mangaa vai animea...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 1:15 am
Liftrasir Carmen LaVihta Fruits Basket on ihan loistava seka animena etta mangana.*omistaa molemmat versiot* heart heart heart Kiinnostuin siita Ayamen takia ninja Siinavastaunelmakohkohkoh. Nii. domokun Mutta hyva jos on hyva. Saa nahda tuleeko vastaan ensin mangaa vai animea... a..a..Ayame!aak! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|