|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 7:55 am
On my mind; Verdomme "ruzie" met me vriend, het is volges mij een beetje aan het uitgaan mad mad mad crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:01 am
The Forbidden Angel On my mind; Verdomme "ruzie" met me vriend, het is volges mij een beetje aan het uitgaan mad mad mad crying Wat is het probleem dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:10 am
kittyocean The Forbidden Angel On my mind; Verdomme "ruzie" met me vriend, het is volges mij een beetje aan het uitgaan mad mad mad crying Wat is het probleem dan? Sja moeilijk uit te leggen, hij is eigenlijk geen relatie mens en ik weet het af en toe nie meer omdat ie maar heel weinig laat blijken dat ie me nog leuk vind enzo, en dat ligt volgens hem aan mij want ik zou dat gewoon moeten weten omdat ie het anders had uitgemaakt ofzo. Geen idee allemaal gezeik en s**t om niks, maar ik hoop dat 't goed komt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:13 am
Ik denk dat hij moeite heeft met zijn gevoelens te tonen, en dat jij graag zo nu en dan bevestiging wilt. En voor hem is het simpel: 'wat, we zijn toch al een koppel?' Zoiets botst wel denk ik....
Heb je al geprobeerd er over te praten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:16 am
kittyocean Ik denk dat hij moeite heeft met zijn gevoelens te tonen, en dat jij graag zo nu en dan bevestiging wilt. En voor hem is het simpel: 'wat, we zijn toch al een koppel?' Zoiets botst wel denk ik.... Heb je al geprobeerd er over te praten? Ja hij vertelt nooit over z'n gevoelens of wat hem dwars zit. Ik probeerde er dus over te praten, misschien kwam ik een heeeel klein beetje grof uit de hoek maar het viel opzich best mee, en hij reageerde hier ook wel weer een beetje grof op en zo ontstond het eigenlijk. Nu zijn we beide in een kutbui en daarom zien we elkaar ook weer nie vanaaf (heb um de vorige twee weken ook al nie gezien, das ook een van de redenen zie hem heel weinig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:23 am
Ik vind dat je hierbij eerlijk tegen jezelf en tegen je vriend moet zijn. Hou je nog van je vriend? Wil je nog langer door zo? Als je nog van je vriend houd, maak het hem dan duidelijk dat het je spijt dat je tegen hem uitviel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:24 am
Ik ben het eens met Buttonfly. Geef aan dat het voor jou moeilijk is om het er over te hebben, en dat je hem niet wilt kwetsen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:26 am
Hij viel net zo hard tegen mij uit als ik tegen hem. Maar we weten beide dat dit niet opschiet zo. Hij moet 5 dagen in de week tot 6 uur werken en kan dan niet voor half 8 bij mij zijn, terwijl hij hier om 10 uur doordeweek de deur uit word gekickt. Dus we hebben eigenlijk alleen het weekend waarin ik hem 1 x zie. Maar we weten niet of dit wel de oplossing is en al.. Hmmm en hij zit er ook beetje mee, hij is een hele botte en harde jongen eigenlijk, niet romantisch en al dus ik vraag me ook nog een beetje af of ie wel zin heb in een vriendin nog..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:31 am
The Forbidden Angel Hij viel net zo hard tegen mij uit als ik tegen hem. Maar we weten beide dat dit niet opschiet zo. Hij moet 5 dagen in de week tot 6 uur werken en kan dan niet voor half 8 bij mij zijn, terwijl hij hier om 10 uur doordeweek de deur uit word gekickt. Dus we hebben eigenlijk alleen het weekend waarin ik hem 1 x zie. Maar we weten niet of dit wel de oplossing is en al.. Praat er samen over. Samen kom je vast wel tot een oplossing!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 8:36 am
Mja we gaan het nog wel proberen samen.. Dus voordrest zie ik het dan wel, bedankt voor jullie hulp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 9:11 am
The Forbidden Angel Mja we gaan het nog wel proberen samen.. Dus voordrest zie ik het dan wel, bedankt voor jullie hulp Succes!!! Het komt wel goed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:03 am
On my mind: euhm nix eigenlijk...morgen begint project week saai stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:35 am
on my mind: die ***** *printer is ermee gestopt vandaar dat ik een ruzie heb met mijn vader en dat ding doet het niet >< en geeft ie mij de schuld (en tis mijn schuld niet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:43 am
das balluh....als je het erg vind om ruzie te maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:55 am
ik vind het vooral erg als hij me probeert de mond te snoeren door te zeggen dat ik mezelf niet zo in de verdediging moet gooien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|