|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:51 am
+ Ledig idag + Musiiik
+/- Jag sitter inte vid datorn lika mycket som förut? sweatdrop
- Jag. Saknar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:32 am
+ Fredag
- Jag var elak mot en viss person igår. rolleyes - Jag har skuldkänslor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:50 am
+ Slutade tidigt idag + Störde nyss Hopey.. ninja + Tacos till middag whee + Lördag imorgon! :'3
- Glömde bälte till mina byxor.. sweatdrop - Stör mig på en viss person.. - Det regnade när jag cyklade hem gonk - Pappa tog en Trocadero flaska från min samling nyss.. -_- - Min Quest går inge vidare.. .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:09 am
- Har inget fritidskort, så jag kan inte åka till Skövde crying - Fryser om höger stortå - Jag vill ha mat
+ Jag var duktig och gick till gymmet idag biggrin + Får goood köttfärspaj till middag + Jag är duktig och hjälper till med degen + Sen är det chips och cola + Att jag kanske slipper åka till skövde, vilket jag egentligen inte vill... redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:16 am
+ Jag mår bättre + köpte en jätte fin jacka idag.
- Jag har ont i axeln för att jag sprang in i en järnstång igår - det är kallt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 10:37 am
+ Det är fredag. +ingen pojkvän längre.
-Blev fottad i skolan idag. -Hade erytmi. - skulle varit med kompis imorrgon men hennes föräldrar vill gå på Kulturnatt o ta henne med. xp
Har mer men ska käka! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 11:58 am
mymlans dotter + Det är fredag. +ingen pojkvän längre. -Blev fottad i skolan idag. -Hade erytmi. - skulle varit med kompis imorrgon men hennes föräldrar vill gå på Kulturnatt o ta henne med. xp Har mer men ska käka! stare oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:01 pm
+Fredag +Mös med Räki idag +Lördag imorrn +Ska mysa med Räki imorrn
-Långt kvar till imorrn -Saknar Räki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:58 pm
- Mår så j-vla dåligt.. - Saknar en viss person.. - Borta i helgen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:42 pm
- Ont i kroppen (och ryggen) - Ska ha min brors barn här hemma hela helgen - Dog på ett spel jag spelar och det kostar 30 kronor att bli levande igen om man vill fortsätta ha sina grejor och så. Glöm det ._. - Gick inge bra när jag skulle rita - Har inte fotat på länge /: - Höst-mys-sakna
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 11:10 pm
Go mymlans dotter + Det är fredag. +ingen pojkvän längre. -Blev fottad i skolan idag. -Hade erytmi. - skulle varit med kompis imorrgon men hennes föräldrar vill gå på Kulturnatt o ta henne med. xp Har mer men ska käka! stare oki yupp......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:19 am
+/- Tratty. Har ingen aning om vilken av donations-grejerna jag vill ha.
EDIT: Det blev de svarta, de vita var så... stora.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:36 am
+ Ska städa hela dan så jag får pengar, då har jag råd att köpa den nya Dir en grey dvdn.. crying heart - Ska städa hela dan så jag får pengar, då har jag råd att köpa den nya Dir en grey dvdn.. crying heart (Jäpp, igen. xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:55 am
(Jag har bara noterat en sak. Alla, iaf många, tycks ha en tendens att antingen så är de glada över att de myser/är ihop med någon...eller att de är olyckligt kära. blaugh )
Nåja...mina dagens + och - finns inte. Känner mig så neutral idag. Hmmm...fast kanske...
+ Kanske ska få en kompis hit som ska sova över. 3nodding
- Känner mig på konstigt tänka humör vilket kan ledda till jobbigt depp humör. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|