|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 10:14 am
Pelaako kukaan Guild Warsia? Jos pelaa, mielipiteita? Harkitsen ostamista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 4:34 am
tama Tales.Of.Destiny.2 on erittain kiva peli domokun taidan mennakkin nyt palaamaan sita 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 6:15 am
Pelasin askettain simssia, ja kivat.Se mun nautakasvi soi mun simin naapurin @.@; Tosi surullista.Mutta viela surullisempaa on se etta The sims 2 yliopisto levy on halki.YAAAAH! Snif snif, niin ikava yliopisto lisaria. Ja tota odotan innolla sita Nightlife lisaosaa, argh.Vamppyyreita, jee! ^.^'' Siihen lisariin tulee ehka ihmissusia jos olen kuullut oikein. Ne tulee kaataa piharoskiksia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 9:33 am
Ma pysyttelen edelleen lautapeleissa. EIlen paasin kokeilemaan kahta uutta Carcassonne variaattia. heart
Ostinpa myos Akateemisesta edukatiiviset pelikortit, pihalintuja ja pihakasveja. Siis kaksi pakkaa, molempia selaamalla voi oppia 52 uutta kasvia ja lintua. L33t, eikos? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 10:16 am
Voisinkohan mie tulla hyväksikin shakissa jos mie opettelisin niitä joitaki siirtoja ja muita semmosia.... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 10:47 am
Varmaan toimisi, kun mieki opin FFVIIIn ja IXn monsuleiden nimet paivassa kiitos niiden korttipelien eek Kasvikortit olisi aika pop. Minen saa ostettua uutta PS2-ohjainta. Pitanyt jo toista viikkoa ostaa se, mutta aina loytyy jotain kivempaa ostettavaa (= manga). Ykkosen ohjaimella parjaa, mutta ainakkii SO3 vaatii sen kakkosen ohjaimen stare Hitto ku justiinsa oli innostusta pelata... On minulla taas ongelmat talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 11:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 2:37 am
Latasin Gunzonlinen... on aika mukava, jos vain toimis xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 1:35 pm
nyyh mie en ikina saa sita DBZ Budokai 2... en ole edes nahnyt kaupoissa sita ikina... (huokaus) cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 1:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 4:56 am
Aeris89 nyyh mie en ikina saa sita DBZ Budokai 2... en ole edes nahnyt kaupoissa sita ikina... (huokaus) cry Ainakii Joensuussa niita on niin etta silmiin sattuu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 1:28 am
Liftrasir Aeris89 nyyh mie en ikina saa sita DBZ Budokai 2... en ole edes nahnyt kaupoissa sita ikina... (huokaus) cry Ainakii Joensuussa niita on niin etta silmiin sattuu. missa sie niita olet nahnyt?? sweatdrop ihme tyyppi kun nakee kaikkea mita meika haluis naha rolleyes taidan olla sitten erittain sokea ja mega tyhma cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 7:59 am
Aeris89 missa sie niita olet nahnyt?? sweatdrop ihme tyyppi kun nakee kaikkea mita meika haluis naha rolleyes taidan olla sitten erittain sokea ja mega tyhma cry Anttila, Sokos, Pelisenra, Prisma. Ja varmaan muuallakin. Kannattaa kysella myyjiltakin, niita peleja voi olla varastossa. Mutta et ole tyhma, en minakaan koskaan loyda sita mita ihanihan oikeasti haluaisin loytaa mrgreen Sekin on kai jokin laki.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 3:40 am
Liftrasir Aeris89 missa sie niita olet nahnyt?? sweatdrop ihme tyyppi kun nakee kaikkea mita meika haluis naha rolleyes taidan olla sitten erittain sokea ja mega tyhma cry Anttila, Sokos, Pelisenra, Prisma. Ja varmaan muuallakin. Kannattaa kysella myyjiltakin, niita peleja voi olla varastossa. Mutta et ole tyhma, en minakaan koskaan loyda sita mita ihanihan oikeasti haluaisin loytaa mrgreen Sekin on kai jokin laki. kavin juu noissa kaikissa kaupoissa mutta en loytanyt pelin peliakaan...hyvaa mun tuuria.. sweatdrop no seuraavalla viikolla sitten kyll loydan...pakko pakko! confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|