|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 1:12 pm
Niin tosiaan unohdin mainita siitä Outlanderista.
Se ON hyvä elokuva. surprised
Siis tietysti aihepiiri on niin outo että siihen pitää ohjaajan joko suhtautua kaikella täydellä vakavuudella, tai sitten se ei toimi muuta kuin b-luokan kökkönä. Ja siinä kyllä onnistui, epäkohdista sen enempää välittämättä.
Hieno leffa. Meikä tykkäs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 24, 2009 2:59 am
Tulipa taas kerran katsottua 2001: Avaruusseikkailu. On se vain niin hieno...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 29, 2009 4:33 am
Minä katsoin Saunan. Yllätyin. Sehän oli aika todella hyvä :O Taidan ostaa omaksi.
T: Neiti En-Juuri-Pidä-Suomifilmeistä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 29, 2009 4:49 am
Eilen tuli katsottua Last Days of Disco, joka oli yllättävän hyvä, ja Three Colours: White, joka ei kyllä trilogian ensimmäiselle osalle pärjännyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 01, 2009 7:37 am
Jonkin aikaa sitten katsoin sellaiset leffat kuin Cool World ja Who framed Roger Rabbit. Yhteistä näillä on, että molemmat ovat aika vanhoja ja niissä on sekä live-actionia, että animaatiota. WFRR oli oikein onnistunut ja hauskakin. Ihmettelin tosin Jessica Rabbit -hahmoa, mutta kyllähän piirretyissä saa liioitella. Cool Word oli jotenkin kökkö, mutta Holly oli piirretty ja animoitu ihan hyvin. Kaikki muu oli sitten aika rumaa, eikä välianimaatiopätkissä ollut päätä eikä häntää.
Sitten katsoin Liftiksen kanssa Saunan ja Paavo Pesusienen. Sauna oli yllättävän hyvä suomalaiseksi kauhuleffaksi, vaikka siinä ei ollut säikyttelykohtauksia ja tuntui jotenkin tosi lyhkäiseltä. Vaikka olin nähnyt Paavon jo aiemmin (ennkudubeilla, tällä kertaa katsottiin suomidubeilla), nauroin sitä katsoessa melkein koko ajan.
Mitäs vielä... Moulin Rouge oli hyvä ja siitä jäi se "We should be lovers" -biisi soimaan päähän. Löysin Lumikuningattaren kirjastosta ja se oli pakko taas katsoa. Siinä on parasta musiikki ja puvut. Juuri nyt olen katsomassa elokuvaa nimeltä Beautiful thing, joka on tähän mennessä ollut aika gay, mutta antaa mennä... rolleyes
Olisi vielä tarkoitus katsoa 'Who can kill a child', kunhan ehdin ja jaksan. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 09, 2009 9:31 pm
Onko kukaan käynyt katsomassa uutta Wolverine elokuvaa? Mitä hyviä/huonoja puolia? - Haluaisin vain tietää. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 1:13 am
Kävin jokin aika katsomassa Ruotsalaisen vampyyrielokuvan 'Let the right one in' - en nyt ihan muista miten se Ruotsin kielinen nimi meni, mutta aika tarkkaan se oli käännetty englanniksi. Se oli ihanan luminen elokuva. Muuten elokuvana sellainen peruspätkä, ei ihmeellinen mutta ihan katsottava. Eikä onneksi pelottava, sillä ei pelotteluleffoista tykkää.
Wolverine oli ihan ok, sellainen perustoiminta. Juoni oli aika simppeli ja vähän siinä oli toistoa taisteluissa. Mut kyl se ihan toimi kivasti ja oli mukava kattoa.
Star Trek oli kyl parempi. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 04, 2009 10:11 am
Riivaaja Onko kukaan käynyt katsomassa uutta Wolverine elokuvaa? Mitä hyviä/huonoja puolia? - Haluaisin vain tietää. biggrin Minä itseasiassa kävin katsomassa sen ystäväni kanssa melkein heti kun se tuli teattereihin. imo se on kyllä katsottava elokuva ja ajattelin ostaa sen omaan elokuvavalikoimaani. Joidenkin mielestä elokuvan loppuvaiheessa juoni voi ehkä mennä liian överiksi, mutta itse pidän siitä kun elokuvan idea on muutenkin fiktiivinen - ei ole muu rajana kuin mielikuvitus. Suosittelen sitä kaikille jotka tykkäävät edellisistä x-men-elokuvista 8-----)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 10:32 am
No niin, pilasin elämäni ja kävin katsomassa Antichristin tässä jokin aika sitten. Tai en pilannut kuin sen yhden illan, kun päässä soi koko ajan "viereisessä teatterissa ne kattoo Transformersia ja minä katson tätä, viereisessä teatterissa ne kattoo Transformersia ja minä katson tätä... WHOA! Mitätapahtui?!"
Avioparin poika kuolee, masennus lyö päälle, mennään metsään kohtaamaan pelkoja, sitten jossain naksahtaa, sitten juoni tuntuu katoavan ihan kokonaan ja alkaa tapahtua (lähinnä iljettävyyksiä).
Mutta, no, en ihan oikeasti osaa sanoa olisiko ollut parempi jättää näkemättä, kun se oli... elämys. Josta en kylläkään ehtinyt tajuta mitään. Olisin halunnut jonkun kuvaamaan omia ilmeitäni, ne vaihtelivat niin laidasta laitaan. Oli varmaan ensimmäinen elokuva joka jätti niin täydellisen "mitäHÄH?! Mitä *ua just tapahtui?" -fiiliksen koko loppuillaksi että oli pakko käytellä googlea vähän enempi... tai ainakin sen verran että sain varmistuksen sille ettei ohjaajalla ollut kaikki kotona. Sepä siitä sitten.
En nyt ihan oikeasti tiedä suosittelenko tätä vai käskenkö pysymään kaukana. Yksinkertaisin tiivistys olisi: jos yksityiskohtaiset kuvaukset sukupuolielimistä ja/tai silpomisesta eivät ole sinun juttusi, niin älä vaivaudu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 1:53 pm
Käytiin katsomassa kaverin kanssa uusin Harry Potter. Hyvä oli, sai minut taas innostumaan sarjasta. Efektit vain paranevat leffa leffalta. 2010 menen katsomaan Tim Burtonin ohjaaman Alice In The Woderland (se on kauhu vaikutteinen kuten ohjaajasta arvaa) sekä Percy Jackson and the lightning thief jonka olen lukenut kirjana ja oli hyvä joten odotan elokuvaa innolla! Tuli luvattua pikkusiskolle että mennään sitten katsomaan Uusikuu myös..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 2:38 am
Potter oli kyllä tosiviihdyttävä. Antichristiä en varmana uskalla katsoakaan...
Viikonloppuna tuli katsottua Coco before Chanel, erittäin hyvä, tosin vähän ennen loppua yhtä jaksoa on venytetty liikaa, vähän ehti tylsistyä ennenkuin loppuhuipennus alkaa. Taking of Pelham123 oli mukavaa katsottavaa kanssa, reipas tarina, hyvät näyttelijät, juoni toimi, ei valittamista.
Melko äsken tuli myös katsottua Escape From New York joka oli oikein hyvä myös.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 4:38 am
Kunniattomat paskiaiset: Tähän en ollut tutustunut televisiossa pyörivää mainosta enempää, mikä oli ehkä hyvä, en pettynyt ollenkaan smile No, ei täydellinen elokuva, jokin siitä tuntui vain puuttuvan... ehkä lisää graafista väkivaltaa? Nääh. No, sain oikein jouluisen annoksen SS-univormuja (purr~) ja sitä väkivaltamässäilyä. Loppukohtaus tuli täysin seinän takaa, omalla tavallaan. Whoa. Reaktio oli lähinnä "Mitä, voiko noin tehdä? No hitto, tottakai noin voi tehdä! Yeaa~!". Hyvä oli myös että Brad Pittiä ei näkynyt ollenkaan niin paljoa mitä julisteet uhkailivat smile The Life Aquatic With Steve Zissou oli hurjan ihanan suloinen. ...paitsi että nukahdin puolivälissä (ei, leffa ei ollut tylsä, minä vaan olin valvonut kaksi päivää). Tämä pitää saattaa loppuun joskus, jossain välissä. Kaverini suositteli että katsokaa ensin Ponyo rantakalliolla ja sitten tämä, kuulemma hieman samaa henkeä (en tiedä, en ole vielä Ponyota nähnyt). 9 oli pettymys (eipä, ei edes Burtonin nimi pelastanut). Räsynuket maailmanlopunjälkeisessä ajassa. Hienoa jälkeä ja hyvä idea, joo, mutta... niin, mutta. "Tässäkö tämä oli?". Eipä sillä, suosittelen kyllä katsomaan etenkin jos pitää animaatioista, mutta itse taas hölmönä odotin liikoja. Täytynee tutustua siihen aiempaan versioon. Minusta tuntuu ettei tästä vaan olisi tarvinnut yrittää tehdä pitkää elokuvaa. Seuraavaksi katsottavana olisi Pandorum. ...Disney-klassikkoja olen ruvennut käymään läpi. Kaunotar ja hirviö, ahh~ heart (no hei, parhaimmannäköinen prinssi wink ) Mitähän seuraavaksi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 06, 2010 2:14 am
Tykkäsin 9-leffasta, vaikka se olikin aika simppeli. Eilen katsoin I Love You Phillip Morris ja se oli odottamaani parempi, pidin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|