|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:43 pm
ButtonFly kiek ButtonFly Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken? wat wi lje zien? Anime ik bedoelde eigenlijk welke anime.. ik heb een link voor je van de volgende anime en degene met een *zijn links van mij (en aanraders razz ) *Fruit basket (helemaal) Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Kamikaze Kaitou Jeanne Tsubasa Resevoir Chronicle 1 Air (1 - 3) Tokyo Mew Mew full moon wo sagashite onegai twins *bleach (1 - 15) Spiral hack//dusk kanon (weet niet zeker of die nog werken maar 1 - 4) EDIT PM me ff als je iets wilt zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:45 pm
ButtonFly kittyocean SAMURAI PIZZA CATS!! WOOOOOOHOOOO! SPC is in Japan gemaakt; of je het Anime beschouwt ligt aan jezelf. Ik vind het Anime en GEWELDIG! Oh ja, en ik gaat. Ik kom ook 2 dagen niet online XD Verwacht ik anyway. Dat vond ik echt geweldig, ik mistte geen enkele aflevering, ook al kan ik ze me nu niet herinneren xp ik misde het heeel vaak en dat vond ik zoo jammer sad ik kan het me nog een klein beetje herinneren. Het ging over drie katten die in een pizza hut werkte en gingen dan door een buis om te veranderen ofzo.. power ranger achtig... voor zover ik nog weet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:48 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken? wat wi lje zien? Anime ik bedoelde eigenlijk welke anime.. ik heb een link voor je van de volgende anime en degene met een *zijn links van mij (en aanraders razz ) *Fruit basket (helemaal) Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Kamikaze Kaitou Jeanne Tsubasa Resevoir Chronicle 1 Air (1 - 3) Tokyo Mew Mew full moon wo sagashite onegai twins *bleach (1 - 15) Spiral hack//dusk kanon (weet niet zeker of die nog werken maar 1 - 4) EDIT PM me ff als je iets wilt zien Kan ik het op een site bekijken? Hoef ik ze niet te downloaden? EDIT: Of dat ik op een link klik, en dattie dan naar Windows Media Player gaat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:52 pm
ButtonFly kittyocean SAMURAI PIZZA CATS!! WOOOOOOHOOOO! SPC is in Japan gemaakt; of je het Anime beschouwt ligt aan jezelf. Ik vind het Anime en GEWELDIG! Oh ja, en ik gaat. Ik kom ook 2 dagen niet online XD Verwacht ik anyway. Dat vond ik echt geweldig, ik mistte geen enkele aflevering, ook al kan ik ze me nu niet herinneren xp ik vond een site waar je ze in mini formaat kon downloaden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:55 pm
kittyocean ButtonFly kittyocean SAMURAI PIZZA CATS!! WOOOOOOHOOOO! SPC is in Japan gemaakt; of je het Anime beschouwt ligt aan jezelf. Ik vind het Anime en GEWELDIG! Oh ja, en ik gaat. Ik kom ook 2 dagen niet online XD Verwacht ik anyway. Dat vond ik echt geweldig, ik mistte geen enkele aflevering, ook al kan ik ze me nu niet herinneren xp ik vond een site waar je ze in mini formaat kon downloaden. Jmmr dat ik daar geen plaats voor heb crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:59 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken? wat wi lje zien? Anime ik bedoelde eigenlijk welke anime.. ik heb een link voor je van de volgende anime en degene met een *zijn links van mij (en aanraders razz ) *Fruit basket (helemaal) Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Kamikaze Kaitou Jeanne Tsubasa Resevoir Chronicle 1 Air (1 - 3) Tokyo Mew Mew full moon wo sagashite onegai twins *bleach (1 - 15) Spiral hack//dusk kanon (weet niet zeker of die nog werken maar 1 - 4) EDIT PM me ff als je iets wilt zien Kan ik het op een site bekijken? Hoef ik ze niet te downloaden? EDIT: Of dat ik op een link klik, en dattie dan naar Windows Media Player gaat? streamen dus ^_^ uhm ff kijken.. dat kan zowiezo bij bleach, Fruit basket, onegai twins, tmm, hach dusk. maar bijna al die dingen zijn super klein. Het enige probleem is is dat ik de links moet doorgeven, en dat is eigenlijk niet toegestaan op die site >.>.. ^_^ niet dat ze er iets van merken ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:01 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Jah, hallo, ben ik weer! Fris en fruitig, moest ff douchen. Maar goed, heeft er iemand een site waar je een aflevering of 2 ONLINE kan bekijken? wat wi lje zien? Anime ik bedoelde eigenlijk welke anime.. ik heb een link voor je van de volgende anime en degene met een *zijn links van mij (en aanraders razz ) *Fruit basket (helemaal) Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Kamikaze Kaitou Jeanne Tsubasa Resevoir Chronicle 1 Air (1 - 3) Tokyo Mew Mew full moon wo sagashite onegai twins *bleach (1 - 15) Spiral hack//dusk kanon (weet niet zeker of die nog werken maar 1 - 4) EDIT PM me ff als je iets wilt zien Kan ik het op een site bekijken? Hoef ik ze niet te downloaden? EDIT: Of dat ik op een link klik, en dattie dan naar Windows Media Player gaat? streamen dus ^_^ uhm ff kijken.. dat kan zowiezo bij bleach, Fruit basket, onegai twins, tmm, hach dusk. maar bijna al die dingen zijn super klein. Het enige probleem is is dat ik de links moet doorgeven, en dat is eigenlijk niet toegestaan op die site >.>.. ^_^ niet dat ze er iets van merken ofzo. Heb je msn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:03 pm
Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^
Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:05 pm
kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Ik wist t! Ik wist t!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:06 pm
kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Dan geef je haar toch gewoon de site url en kan ze het zelf zoeken. Dat van die power rangers is wel logish, lijkt me ook japans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:13 pm
Darlaa kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Dan geef je haar toch gewoon de site url en kan ze het zelf zoeken. Dat van die power rangers is wel logish, lijkt me ook japans. Wat is er dan japans aan? Want in Amerika is het gewoon opnieuw opgenomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:16 pm
kittyocean Darlaa kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Dan geef je haar toch gewoon de site url en kan ze het zelf zoeken. Dat van die power rangers is wel logish, lijkt me ook japans. Wat is er dan japans aan? Want in Amerika is het gewoon opnieuw opgenomen. gewoon het idee. martial arts vechters en gigantische mecha's die uit de grond stampen (niet te vergeten de sexy vijand vrouwtjes met groot gekleurd haar en zo) lijkt me iets wat ze daar goed kunnen bedenken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:21 pm
Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Dan geef je haar toch gewoon de site url en kan ze het zelf zoeken. Dat van die power rangers is wel logish, lijkt me ook japans. Wat is er dan japans aan? Want in Amerika is het gewoon opnieuw opgenomen. gewoon het idee. martial arts vechters en gigantische mecha's die uit de grond stampen (niet te vergeten de sexy vijand vrouwtjes met groot gekleurd haar en zo) lijkt me iets wat ze daar goed kunnen bedenken. Tja, die kenmerken koppel ik niet aan Japan ^_^. Maar goed, je hebt wel een punt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:25 pm
Darlaa kittyocean Ze merken het heus wel als je direct linkt ^_^ Wist iedereen trouwens dat Power rangers oorspronkelijk ook Japans is? Dan geef je haar toch gewoon de site url en kan ze het zelf zoeken. Dat van die power rangers is wel logish, lijkt me ook japans. www.eternalkingdom.tk moet je naar het forum gaan en je daar aanmelden, na 10 posts kun je bij de admin de link en het w8woord vragen voor de dowload sectie..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|