|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 1:59 pm
ik zoek het blaadje nog even een keer op en dan stuur ik je de gehele regels wel ff misschien leuk voor valatijns dag
alle getallen die met valatijn en liefde en romantiek te maken hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:02 pm
Ik zag net toen ik reply-de een reactie van je met een concreet voorstel. Ik zou het prettig vinden als je die nog een keer zou willen posten, want aan dat soort suggesties heb ik wat!
Dan weet ik eindelijk eens wat mijn Guild leden nu dwars zit; nu moet ik steeds maar gissen XD
Dus please, post it again!
En zodra mijn boek af is (ik heb een deadline immers, anders kan ik die droom wel vergeten) heb ik meer tijd, en zal ik kijken wat ik kan doen.
Ik hoop dat mijn Guildleden dan net als Kumadude de stoute schoenen aantrekken en eens duidelijk en concreet aangeven wat er kan veranderen, in plaats van "het moet anders"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:02 pm
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Welkom bij de ADPE!!Spreek je Nederlands? Zoek je een thuis? Kom bij ons! De enige vereiste is het Nederlands spreken!
Do you speak Dutch? Looking for a place to stay? Come join us! The only requirement is speaking Dutch! (Dutch-> the original language spoken in The Netherlands, Belgium and some other places)
De All Dutch People Enter Guild! Een Guild voor Nederlands sprekende Gaians. Wat ooit begon als een project van ChouChou_Chan (en vele anderen), en overgenomen door Kitty Ocean en andere trouwe mods en leden. Willen graag nieuwe leden verwelkomen om gezellig te chatten en leuk bijdrage leveren aan de guild. (bijdrage in de vorm van aanwezigheid hé, we eisen geen gold) want een guild wordt gemaakt door de leden.
Gaya Von Dutch Ik ben Gaya de officiele guildmascotte
In deze Guild is iedereen welkom; groot, klein, met sokken, zonder sokken... er zijn maar een paar regeltjes waar we graag van willen dat mensen zich er aan houden
vanzelfsprekend gelden de Gaia regels hier ook
Laat iedereen in zijn waarde; geen racisme en geen flaming. Iedereen mag zijn eigen mening hebben, vrijheid is blijheid
We houden niet zo van Spam. Wil je toch per se spammen? dan kan dat ook maar niet lukraak, we hebben daar speciale onzin topics voor aangesteld
Correct Nederlands wordt wel gewaardeerd. Dit betekent niet dat je foutloos moet spellen, of geen anderstalige woorden mag gebruiken, maar let wel een beetje op je spelling. Hierdoor is het niet alleen voor anderen fijn om te lezen, maar verhoogt het ook de begrijpelijkheid.
Trek niet te snel conclusies; zo voorkom je ruzies. Zoek eerst uit of het gerucht wel waar is... en ruzies het liefst in pm's uitvechten
Ook al is Gaia Online bestemd voor 13 jaar en ouder, toch wordt het op prijs gesteld om deze Guild zo veel mogelijk voor alle leeftijden te houden. Er zijn namelijk ook kinderen van onder de 13 op Gaia Online. Houdt hier alsjeblieft rekening mee met het plaatsen van berichten hier.
we verwachten niet veel van de leden. Wel verwacht ik nuttige topics en het gebruik van hersens. Kijk eerst of er al een topic met jouw onderwerp al bestaat. Vraag je dan af is dit wel een nuttige topic? Is het een topic die in 3 posts afsterft, dan kan het beter in een bestaande topic Verder ben je hier vrij om topics aan te maken en te bespreken wat je maar wil!
Groetjes van het All Dutch People Enter Team!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:03 pm
Dark Demon Dutch ik zoek het blaadje nog even een keer op en dan stuur ik je de gehele regels wel ff misschien leuk voor valatijns dag alle getallen die met valatijn en liefde en romantiek te maken hebben Valentijn valt op een woensdag.... ik weet niet hoe het met de scholen zit XD Zou dat haalbaar zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:05 pm
•♥• ^ kitty kun je die op de voorpagina zetten? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:05 pm
kittyocean Ik zag net toen ik reply-de een reactie van je met een concreet voorstel. Ik zou het prettig vinden als je die nog een keer zou willen posten, want aan dat soort suggesties heb ik wat! Dan weet ik eindelijk eens wat mijn Guild leden nu dwars zit; nu moet ik steeds maar gissen XD Dus please, post it again! En zodra mijn boek af is (ik heb een deadline immers, anders kan ik die droom wel vergeten) heb ik meer tijd, en zal ik kijken wat ik kan doen. Ik hoop dat mijn Guildleden dan net als Kumadude de stoute schoenen aantrekken en eens duidelijk en concreet aangeven wat er kan veranderen, in plaats van "het moet anders" tegen wie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:08 pm
D.D.D.: naar Kumadude toe
En Darlaa, ik ga op mijn knieën voor je! Ik zie eindelijk het verschil in visie! (Zie ook het mods forum; je biedt me een heel nieuw perspectief vandaag!) Er zijn wat kleine dingetjes die ik liever zelf anders zien maar daar wil ik graag wel aandacht aan besteden. Bezwaar als ik dat morgen doe, als ik niet als een halve zombie achter de computer zit?
Oh, ik heb het niet over grote dingen in de tekst hoor; meer over opmaak en een zin iets anders formuleren hier en daar. Vind de opbouw prima!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:09 pm
Misschien moeten we dan kijken of we het kunnen combineren. Komt er geen Carnaval aan? En duurt dat niet een paar dagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:10 pm
carnaval zou kunnen maar dan ben ik er zelf niet hor zijn er veel hollanders weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:12 pm
Dark Demon Dutch carnaval zou kunnen maar dan ben ik er zelf niet hor zijn er veel hollanders weg Ik zag je voorstel voor een Guild Mail, maar die bestaat nog niet. Zoiets is ook niet te organiseren voor een komend weekend, mensen weten dat nooit op tijd. Verder heb ik geen idee wanneer carnaval valt, maar ik weet wel dat, om genoeg mensen te krijgen, er toch echt een aantal weken voor moet zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:14 pm
zal ik proberen hem helemaal te gaan maken de game met alle regels enzo ? kweet niet wie dat wil gaan leiden die game? gwn ff wat dingen die goed duidelijk moete zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:15 pm
kittyocean D.D.D.: naar Kumadude toe En Darlaa, ik ga op mijn knieën voor je! Ik zie eindelijk het verschil in visie! (Zie ook het mods forum; je biedt me een heel nieuw perspectief vandaag!) Er zijn wat kleine dingetjes die ik liever zelf anders zien maar daar wil ik graag wel aandacht aan besteden. Bezwaar als ik dat morgen doe, als ik niet als een halve zombie achter de computer zit? Oh, ik heb het niet over grote dingen in de tekst hoor; meer over opmaak en een zin iets anders formuleren hier en daar. Vind de opbouw prima! •♥• Ja goed, je moet het zelf ook nog even editen. maar denk er aan: wink hou het luchtig en vriendelijk, het is wel ons visitekaartje misschien kun je Gaya nog wat karakter geven ik heb eigenlijk alleen een beetje de bestaande tekst aangepast en in andere volgrde gezet verder niets. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:19 pm
Dark Demon Dutch zal ik proberen hem helemaal te gaan maken de game met alle regels enzo ? kweet niet wie dat wil gaan leiden die game? gwn ff wat dingen die goed duidelijk moete zijn De regels lijken me eigenlijk wel duidelijk en simpel, of mis ik iets XD? En Darlaa, goed idee, om het door Gaya te laten introduceren! Moet ik alleen zorgen dat Gaya niet zo'n hyper on Sugar character wordt. En misschien ook Arty en Pillow er bij betrekken? Dus kort samengevat vinden 'we'/'jullie' dat de voorkant te zakelijk is? Ik ga zo naar bed toe. Dan weten jullie waarom ik niet reageer XD Loop nog wel wat topics af XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|