|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:56 pm
Yannah Jag har just tittat på en gammal film. Grottbjörnens folk från -86. Den var ruskigt dålig! okey 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:56 pm
*Går in* Yo, peeps! Strawberry, Gått bärsärk på din polares farsa än?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 12:57 pm
Yannah Jag har just tittat på en gammal film. Grottbjörnens folk från -86. Den var ruskigt dålig! Man ser säkert hur sakerna är inklippta. typ svarta kanter. xd Jag kan föreställa mig hur den var.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:08 pm
DJ Chilly *Går in* Yo, peeps! Strawberry, Gått bärsärk på din polares farsa än? Nä. Tänkte nästan gå och bråka med honom nu men orka. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:11 pm
DJ Chilly *Går in* Yo, peeps! Strawberry, Gått bärsärk på din polares farsa än? DUUU!!! scream I'll kill you. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:11 pm
*springer runt med en pinne* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:15 pm
Memmi89 *springer runt med en pinne* xd *får in pinnen i ögat* .. ARGH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:17 pm
Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Yannah Jag har just tittat på en gammal film. Grottbjörnens folk från -86. Den var ruskigt dålig! Man ser säkert hur sakerna är inklippta. typ svarta kanter. xd Jag kan föreställa mig hur den var. 86 var inte stenåldern... men den här filmen handlade om stenåldern -eller egentligen tidigare. Jag har läst boken massor med gånger så jag var mest irriterad på alla fel de hade gjort i storyn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopps. Ska till Kamijon och sova nu. ^_^ Ha det så bra allihopa! *Kramar alla och hoppar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:18 pm
Miradjii Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop *knacka på ryggen* Too late, dude. *står med en blodig pinne i ögat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:18 pm
Sushin's hämnd gonk Den gör säkert såhär mot mig för att jag aldrig gillat fisk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:19 pm
Miradjii Memmi89 *springer runt med en pinne* xd Det är inte bra att springa runt med pinnar, man kan ramla och få dem i ögonen. sweatdrop hihihi... twisted *petar på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:19 pm
*Kommer in* Vikket fint öga du har Filthy... Rött e en jättefin färg på deii...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|