|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 1:16 pm
Jag vill bada i champange, min van! Vilket paminner mig om en kul sak... men det vill ingen hora, okej? Nagot jag flummade pa min fodelsedag med nar ingen gav mig uppmarksamhet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 1:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 1:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 1:56 pm
Ar jag sjuk, eller ar den har laten bra? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:00 pm
eftersom Gaia ska kopplas ur nu så går jag väl och lyssnar på Tokarna, jag med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:02 pm
Mikusagi Jag vill bada i champange, min van! Vilket paminner mig om en kul sak... men det vill ingen hora, okej? Nagot jag flummade pa min fodelsedag med nar ingen gav mig uppmarksamhet. Jag har valdigt trakigt... jag trakasserar alla pa MSN och snackar har plus pa andra stallen pa Gaia... sa jag kan ju beratta. Jag undrar om det gar utan att forklara med hander och sa... Jag far forsoka! *ser bestamd ut*
Vi at lax (bla... takn att vi fick det trots att jag fyllde ar!) och alla vuxna snackade i mun pa varandra och brydde sig inte om mig... sa jag hade trakigt. Jag tog en laxbit som jag spetsade lite med gaffeln, lat den dansa pa kanten av tallriken medan jag sjong "Jag vill leva La Dolcevita lalala" (resten av texten) och sa korde jag runt med den som man gor nar man leker... Sa tog jag upp gaffeln, skulle latsasdyka den ner i cidern nar jag sjong "jag vill bada i champange" men precis efter 'champange' sa ramlade den (jag hade inte spetsat tillrackligt) ned i glaset. Jag och mina kusiner + en kompis borjade skratta, de vuxna markte inget. Nagon vuxen markte typ att jag sprang ut i koket med glaset...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:04 pm
Yannah eftersom Gaia ska kopplas ur nu så går jag väl och lyssnar på Tokarna, jag med... Sjalv stanger jag nog av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 3:14 pm
Ahaha, XD tur att ni inte dog av syrebrist av "jag ska wastea naruto" XDD
Mikusagi: LOL det där låter som nåt jag skulle kunna göra..xD iaf tappa maten i glaset delen <_<; sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 29, 2005 12:00 am
Sostrate Ahaha, XD tur att ni inte dog av syrebrist av "jag ska wastea naruto" XDD Mikusagi: LOL det där låter som nåt jag skulle kunna göra..xD iaf tappa maten i glaset delen <_<; sweatdrop *skrattar och kramar* AR det inte sadant man gor nar man fyller ar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 30, 2005 3:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 30, 2005 7:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 10:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 10:34 am
It will be the HAPPYU SPECIELLU HOURU!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 10:36 am
rastaman Ikv䬬 䲠det radio, vi ska snacka lite J-Cult och skit ^^ 21.00 b?r det. kewl ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|