|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 11:57 am
Aargh,toinen päivä koulussa ja olen jo hukkua projekteihin. Nyt joudumme järjestämään seminaarin...eli järkkäämään tilat,laitteet ja puhujat.Kraist. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:36 pm
Erään pienen hassuhkon asian huomasin tuossa vähän aikaa sitten.
Meidän koulun seinälle, on jostain ilmaantunut eräs juliste, jossa on isolla "Kärsitkö sinä oppimisvaikeuksista?" ja sitten alla tietoa siitä ja niin edelleen. Siinä samaisessa julisteessa on myös lista, jossa listataan sitten kaikki mahdolliset "oireet".
Niitä oli neljätoista, ja niistä kymmenen osui minuun.
Ja kuulemma äitikin oli testannut minut ADHD:n varalta (hän on lastentarhan opettaja joten kai hän tietää mitä tekee), ja se kuulemma näytti että minulla se olisi.
En nyt tiedä pitäisikö tässä huolestua vai mitä hä. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 1:37 pm
surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin?
Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 3:41 am
Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne. Mie vasta aloitin AMK:ta... ei vielä hajottaa smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 6:33 am
Minä laiskistun tänne! confused
Kaikki tähän mennessä tulleet kaverit pakertavat jo kokeiden sun muiden parissa, ja minä saan samanlaista stressiä kuin he koska minulla on niin tylsää. crying
Must... draw... more...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 7:02 am
Dimnarion Sirfalas Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne. Mie vasta aloitin AMK:ta... ei vielä hajottaa smile Tokasta vuodesta lupailtiin rankkaa...ja kylläs e siltä jo vaikuttaa kun katsoo näin kolmannen päivän jälkeen täyteen raapusteltua kalenteria... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 12:14 pm
Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Määrittele sana "hyvin". Kyllä mie läpi oon päässy tähän asti (vitosilla kutosilla ja sellasilla) mutta nykyään on muutenki alkanu tuntumaa (taas...) siltä että ei nyt oikee luonnistu mikää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 3:25 am
Carmen LaVihta Dimnarion Sirfalas Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne. Mie vasta aloitin AMK:ta... ei vielä hajottaa smile Tokasta vuodesta lupailtiin rankkaa...ja kylläs e siltä jo vaikuttaa kun katsoo näin kolmannen päivän jälkeen täyteen raapusteltua kalenteria... xp Ei se AMK sinänsä, vaan toi TIETTY AMK ja lähinnä siis ne ihmiset siellä. Koulu on muuten ihan jees, mutta ne ihmiset pistää hajoilemaan. gonk Timppa: Ehkä sitä kannattaisi tutkituttaa? Voisi saada neuvojakin tuohon opiskeluun, tms. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 6:27 am
Nääh.. Mitä suotta.
Mie oon aina sanonu että keskittymis häiriöt on vain tekosyy tyhmyydelle, ja mie en sanojani syö.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 8:28 am
Garr. Koulu on niin mukavaa, mutta samalla niin ärsyttavää.
Varmaan noista Venäjän savuista on johtunut tämä ihan _hirveä_ päänsärky koulussa ja muutenvaan, mutta se ihan oikeasti häiritsee opiskelua. Muutenkin unettaa ja nukahtelen tunneilla, vaikka nukun öisin pidempään kuin ennen.
Kivaa olla kuvisluokalla jookhm. Neljä tuntia kuvista viikossa, ens vuoden puolella tosin kaks tuntia. Kaikki valinnaiset osu mussalle, joka vituttaa :/ Mutta onhan siellä toisessa ryhmässä pari kaveria toisilta luokilta... Toisesta ryhmästä en vielä tiedä :E Numerot laski roimasti seiskalla verrattuna ala-asteeseen, sain kolme kutosta ja seiskoja oli sama määrä kuin kaseja joulutodistuksessa. Yhen kympin sentään sain, kuviksesta.
Valivalivalivalivalivaliseliseliseliseli. Huomenna on vaan neljän tunnin päivä. Ruotsia ei millään jaksais, ne tunnit on niin tylsiä, kyllä se muuten on mukavaa. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 10:35 am
Voihan...taas menetän yhden kamun rinnakkaisluokaltani. Meni mokoma ja pisti itsensä paksuksi...ja joulun jälkeen hän siirtyy äitiyslomalle...Noooooo.... gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 2:32 am
Carmen LaVihta Dimnarion Sirfalas Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne. Mie vasta aloitin AMK:ta... ei vielä hajottaa smile Tokasta vuodesta lupailtiin rankkaa...ja kylläs e siltä jo vaikuttaa kun katsoo näin kolmannen päivän jälkeen täyteen raapusteltua kalenteria... xp No joo, siitä nähdään vielä toka vuonna varmaan.. saatta hajoottaakin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 4:33 am
Dimnarion Sirfalas Carmen LaVihta Dimnarion Sirfalas Shinrin Minto surprised Mutta meneekö siulla koulussa kuitenkin ihan hyvin? Mie oon niin kyrpä otassa tuolla AMKissa. Hajoon sinne. Mie vasta aloitin AMK:ta... ei vielä hajottaa smile Tokasta vuodesta lupailtiin rankkaa...ja kylläs e siltä jo vaikuttaa kun katsoo näin kolmannen päivän jälkeen täyteen raapusteltua kalenteria... xp No joo, siitä nähdään vielä toka vuonna varmaan.. saatta hajoottaakin biggrin Meillä oli eka vuosi rankka ja ihan täyteen tungettu. Nyt tokana vuonna on vähän helpompaa, hyvä jos koulussa tarttee käydä. wink Tai no, kyllä sitä ainakin 3-4 päivää viikossa pitäs käydä koulussa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 7:18 am
ARGH! Koulu on kamala paikka! Vaikka meninkin nyt puolen vuoden kestävään kouluun nii silti on kamalaa käydä sitä kouluu xp Nyt kun oon uponnu täysin koulun projekteihin mitä pitäis tehä valmiiksi ja ne kaikki on isoja hommia, pitäis talo suunitella, puutarhapiha ja viel vaatekaappi jossa on kaikkea erilaista vaatetta tietyille ajoille stressed gonk En jaksa....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 7:39 am
Hmm. Koulu sitten otti ja alkoi, ensimmainen koeviikko on takana suhteellisen kunniallisesti. Englanti 8½, ruotsi 8+, ranska 6- ( sweatdrop ) ja saksaa ei ole viela palautettu, mutta koko kokeessa oli vain kolme kohtaa, joita epailen. En muista etta kirjoitinko sanan kaksikymmenta oikein, en ole varma kaytinko oikeaa taytymisverbia ja en ole varma etta mita sitten-sanaa opettaja haki yhdessa tehtavassa.
Nyt on sitten kevyt jakso alkamassa huomenna, vain 21 tuntia, kuusi tuntia venajaa, aikkaa ja et:ta ja kolme tuntia radiotyota.
No, kylla tokasta lukiovuodesta tulee varmaan helpompi kuin ekasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|