|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 1:53 pm
Mikusagi är bäst för hon kan mycket saker och för att hon gillar rosa! biggrin och för att hon ställer mycket frågor i "meet the mortals"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:17 pm
Ida är bäst för att hon är bäst, och så gjorde hon keroro tårta på gävle träffan XDD
Och för hon är trvlig och uh... *tänka tänka* Ja!, och så är hon så snäll! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:20 pm
Likun är b... Åh, du har bytt namn igen o: När? xD ...äst för att han ser ut som en kossa och en katt och för att han är sprallig på Internet och tycker om folk och så. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 11:36 am
Arla är bäst för han är duktig på en massa saker och är massamassa trevlig hela tiden :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 3:39 am
Hopey är bäst för hon hjälper mycket, och är snel hest! XD (Hon hjälpte med RO gratis @ 3@)
Och hon är en bra kompis^^ <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 10:53 am
likun är bäst för att han är rolig och kort. biggrin han äger. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 1:42 pm
PerT är bäst för att, tja, behöver jag ens nämna det? talk2hand
THOU PWN DA WORLD! :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 2:19 pm
Meijerem är snygg, vilket är bra, men bäst är han för att han auktionerades ut en gång. Eller, han kanske har auktionerats ut fler gånger... MEIJEREM VISADE VAR I STOCKHOLM MAN KÖPER POCKY! Det är också bäst, lätt. Vad fult sminkad Rachel är... JA JAG TITTAR PÅ VÄNNER Meijer är bäst för han er snel hest biggrin Att han klättrar på lyktstolpar är också ett stort plus. Heh ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 3:09 pm
Mikusagi är bäst för att hon är inne på irc ibland ;3 Hänger man där är man bäst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 3:33 pm
Rastaman är h4xor sk8tor L1nuxor r4dior r4stor 1rcor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 6:49 pm
Niddler Rastaman är h4xor sk8tor L1nuxor r4dior r4stor 1rcor. Niddler är bäst för att han har en hårfärg som gör vem som helst avundsjuk.
Skippa mig om ni vill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 11:10 am
sakana-sama är bäst för att hon är ju på min friendslist och liiiite bättre än alla andra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:17 am
Halcyon är bäst för att hon har Sakana på sin friendlist, för det har inte jag. D:
Och Halcyon verkar vara trevlig, och då är man bäst. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 2:42 am
Shin är bäst för han är snel och för att han åkte hit upp och lekte med mig :'3 <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 2:52 am
Hopey är bäst för hon har en giraff och så är hon söt... och rolig på Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|