|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 4:59 pm
s**t! Kom på att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fåglarna i leksaksaffären xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:01 pm
~Rufus-kun~ *kl䮧er sig fast p堓ostrate* Ja vill ha brownie domokun Mejla Hit Dom!? T__T domokun Det blir väldigt svårt xD för jag har ätit upp den sista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:02 pm
~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom på att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fåglarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad l䴠det som menar jag?Jag tror inte jag får skriva det här XD men jag skriver det på msn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:02 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ *kl䮧er sig fast p堓ostrate* Ja vill ha brownie domokun Mejla Hit Dom!? T__T domokun Det blir väldigt svårt xD för jag har ätit upp den sista AHH domokun *gnager på halsduk* T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:08 pm
Aja, men nu borde jag dra..inte för att jag är trött..men, det blir nog bäst med tanke på att jag skall ut med Sanna ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:08 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom på att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fåglarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad l䴠det som menar jag?Jag tror inte jag får skriva det här XD men jag skriver det på msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli uppt䣫t! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer s䫥rt ta varsin k䰰h䳴 ocks堘D T䮫 s堫ul man kan ha i en leksaksaff䲡 xd whee heart Rosa fluff Telefoner! Käpp Hästar! Prat leksaker man misstolkar lätt xDDD BR is teh coolest =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:10 pm
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom på att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fåglarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad l䴠det som menar jag?Jag tror inte jag får skriva det här XD men jag skriver det på msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli uppt䣫t! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer s䫥rt ta varsin k䰰h䳴 ocks堘D T䮫 s堫ul man kan ha i en leksaksaff䲡 xd whee heart Rosa fluff Telefoner! Käpp Hästar! Prat leksaker man misstolkar lätt xDDD BR is teh coolest =3Yeah man!XDDD och nalle puh bilen!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:13 pm
~Rufus-kun~ Den F岠Man Inte Heller Gl? xDDDDD Nein! domokun Men, men. Nu måste jag gå..>__< XD Vi ses!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:16 pm