|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 4:59 pm
s**t! Kom på att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fåglarna i leksaksaffären xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:00 pm
*klänger sig fast på Sostrate* Ja vill ha brownie domokun Mejla Hit Dom!? T__T domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:01 pm
~Rufus-kun~ *klä®§er sig fast på “ostrate* Ja vill ha brownie domokun Mejla Hit Dom!? T__T domokun Det blir väldigt svÃ¥rt xD för jag har ätit upp den sista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:01 pm
Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lät det som menar jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:02 pm
~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:02 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ *klä®§er sig fast på “ostrate* Ja vill ha brownie domokun Mejla Hit Dom!? T__T domokun Det blir väldigt svÃ¥rt xD för jag har ätit upp den sista AHH domokun *gnager pÃ¥ halsduk* T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:05 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli upptäckt! xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:06 pm
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli upptäckt! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer säkert ta varsin käpphäst också XD Tänk så kul man kan ha i en leksaksaffär! xd whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:08 pm
Aja, men nu borde jag dra..inte för att jag är trött..men, det blir nog bäst med tanke på att jag skall ut med Sanna ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:08 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli uppt䣫t! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer sä«¥rt ta varsin kä°°hä³´ också ˜D T䮫 så «ul man kan ha i en leksaksaff䲡 xd whee heart Rosa fluff Telefoner! Käpp Hästar! Prat leksaker man misstolkar lätt xDDD BR is teh coolest =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:10 pm
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli uppt䣫t! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer sä«¥rt ta varsin kä°°hä³´ också ˜D T䮫 så «ul man kan ha i en leksaksaff䲡 xd whee heart Rosa fluff Telefoner! Käpp Hästar! Prat leksaker man misstolkar lätt xDDD BR is teh coolest =3Yeah man!XDDD och nalle puh bilen!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:11 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate s**t! Kom pÃ¥ att jag faktiskt skall träffa Sanna imo-.......senare >__<;! Vi skall försöka lista ut vad Aurora faktiskt säger om fÃ¥glarna i leksaksaffären xd XDDDDDD Vad var det han sa nu igen? eller vad lä´ det som menar jag?Jag tror inte jag fÃ¥r skriva det här XD men jag skriver det pÃ¥ msn domokun heart xp xDDDD *fnissar* fan ja kommer bli uppt䣫t! xDDD xd eek Sorry!men... xd vi kommer sä«¥rt ta varsin kä°°hä³´ också ˜D T䮫 så «ul man kan ha i en leksaksaff䲡 xd whee heart Rosa fluff Telefoner! Käpp Hästar! Prat leksaker man misstolkar lätt xDDD BR is teh coolest =3Yeah man!XDDD och nalle puh bilen!! heart Den Får Man Inte Heller Glömma xDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:13 pm
~Rufus-kun~ Den Få² Man Inte Heller Gl? xDDDDD Nein! domokun Men, men. Nu mÃ¥ste jag gÃ¥..>__< XD Vi ses!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:16 pm
Sostrate ~Rufus-kun~ Den Få² Man Inte Heller Gl? xDDDDD Nein! domokun Men, men. Nu mÃ¥ste jag gÃ¥..>__< XD Vi ses!^^ awww *hoppar på* vi ses imorrn ^__^ domokun whee heart 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:16 pm
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Den Få² Man Inte Heller Gl? xDDDDD Nein! domokun Men, men. Nu mÃ¥ste jag gÃ¥..>__< XD Vi ses!^^ awww *hoppar på* vi ses imorrn ^__^ domokun whee heart 3nodding Jao 3nodding Godnatt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|