Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 237 238 239 240 241 242 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 23, 2006 2:40 pm

k heb 300 gig maar zit opzich maar een enkele keer in de probs met schijf ruimte ik heb inmiddels 400 gig aan anime waarvan er nog 60 a 70 op me pc staat verder kostte alle programma's die ik nodig hebben zo rond de 30. De film(pjes) die ik bewerk zo ook rond de 100 gig (ja mensen ik ga ze niet converteren met kwaliteits verlies) en heb dan nog n paar gig aan werk. verder staat er nog n hele hoop leer video's op smile . 300 gig is echt niks meer, en wat betreft dat van een jaar is volgend jaar de helft... true, maar zo is de ''maatschappij'' ook in elkaar gezet. We leven op vooruitgang en kijk naar windows. windows vista vereist MINIMAAL 512 ram als je met 256 aankomt kan je wel eens problemen krijgen, als jij geen goeie video kaart heb kan je ook bv geen bepaalde games spelen omdat die erop gebaseerd zijn op de vooruitgang. Ik verplicht het uiteraard niemand maar ik vind het niet raar en ook niet vervelend om te zien hoe mijn spullen steeds minder waard worden.

Iets wat ik wel ENORM mis/jammer vind is ik mis die goeie ouwe dos tijd sad .

(JAJA mensen nu komt mijn verhaal)
Het begon bij mij allemaal met de 486. Mijn pa had er 1 en kan me niet eens herinneren dat ie in huis kwam. Hij was er in ieder geval ENORM trots van en liet me dos zien. Hij riep me dan bij me en vertelde: Kijk maarten we gaan nu het computer tijdperk in. Ik luisterde dan vol bewondering en fantasie en naar wat ie me vertelde over dos en windows 3.11. ( ik denk dat ik toen 6 zal zijn geweest ofzo) Na een tijdje kwam doom uit en het zal me dan ook niets verbazen als mijn vader 1 van de eerste was die een versie van het spel had. Ook ik mocht het proberen en al gauw bestond er een soort strijd tussen hem en mij om wie het verste was en beter enzo. Natuurlijk ( ok de jongere kinderen kunnen het mischien niet voorstellen nu) was hij beter. de jeugd was geen games gewend en ik had gewoon simpel weg de ''orientatie en behendigheid'' niet zo goed als hem. paar jaar later kwam ook doom 2 uit. Deze hadden we dus ook meteen en om het nog ff af te maken ook doom 2 . helemaal de bom NOG mooier andere wapens enz enz .
Deze keer betrapte ik hem met cheats. Mijn vader was te lullig om me uit te leggen hoe ze werkte en hij liet me dan ook me in me eentje het spel uitspelen terwijl hij het met alle gemakken van dien way more faster deed.

Dit motiveerde me om zelf maar eens mijn bronnen te zoeken en te kijken of ik ook andere games kon krijgen. Ik leerde zo iemand in de buurt kennen die me dan mischien wel btje peste. maar hij was ook de enigste die kon copieren.. Ik betaalde toendertijd serieus 25 gulden voor een cd !!!! en dan kreeg ik allemaal demo's EEENNNNN jaja command and conquer !!!!!!! ik vond dit helemaal te vet en maakte me pa gek omdat ik dit maal een spel had waarmee we redenlijk gelijk stonden ( ookal heeft hij in het leger gezeten ik had ook behoorlijk wat tactiek op die leeftijd razz )
tjah tijd ging vrij langzaam en duke nukem 3d kwam uit ja mensen voor het eerst een 3d shooter ik was helemaal onder de indruk van de geweldige graphics de dansende vrouwen en de gemenere monsters. Ik heb dan ook echt lang genoten van die games. toen ik deze uit had gespeeld ben ik nog een tijd door gegaan met die gozer 25 euro p cd te betalen en heb ik echt heeeeeeeeelllll lang op demo's geleefd we zijn inmiddels in de windows 95 tijd beland en me moeder vond het tijd dat me pa eens een fatsoenlijke pc kocht dus namen we een pentium 2 ( of was het 3... geen id ) het was al iets makkelijker om te copieren ik was natuurlijk al iets ouder en hij kon er niet meer onderuit om zijn prijzen te laten zakken ik betaalde toen dus nog maar 15 gulden !! biggrin biggrin biggrin

tjah heb toen nog een lange tijd genoten van tomb raider en andere kleine games. maar sinds dien zijn de games allemaal ZO giga snel gegaan en allemaal zoveel clonen geworden dat ik het absoluut steeds minder leuk vond om een spel echt uit te spelen laat staan zowiezo al te spelen.

Ik kan nu wel vertellen welke pc's ik hierna nog allemaal heb gekocht maar de uiteindelijke clue die ik wil geven is: ik mis het dat de ECHTE goeie games uitkomen dat dingen nog uniek zijn en dat ik echt achter een spel kan zitten en denken wow..... er zijn er echt zo weinig die dat nog bereiken. sad ..
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 6:53 am

unreal tournament berijkt dat wel.
en speel anders nog is de delen van KKND, kijkt een beetje op C&C maar dan leuker blaugh

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 9:16 am

Omm: Ik moet die rok toch maar is in gaan nemen.. hoe kwam ik erbij dat die na verloop van tijd vanzelf zou gaan passen! XD ik ben al jaaären niet meer gegroeit of uitgedijt of zo. *rok hangt ondertussen ergens over de heupen op het uiterste puntje*
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 11:13 am

ik zal me waarschijnlijk gigantisch NIET geliefd maken, maar die boete voor het wildplassen vind ik terecht XD Alleen hadden ze hem niet aan het kind moeten geven (3 jaar man!!), maar aan de moeder! (haar verantwoordelijkheid!)

Dat is net zoiets als een jongen met een platte band, terwijl hij voor de tram dubbel betaalt de deur wijzen, en de oude knar met een geweldige fiets 1 halte gratis mee laten rijzen.

Je moet gewoon 1 lijn trekken. Ik snap dat het voor het kind heel moeilijk op te houden is bla bla bla, maar waarom mag een kind wel wildplassen, maar iemand met blaasontsteking niet?Die kan het OOK niet ophouden!

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 11:17 am

kittyocean
ik zal me waarschijnlijk gigantisch NIET geliefd maken, maar die boete voor het wildplassen vind ik terecht XD Alleen hadden ze hem niet aan het kind moeten geven (3 jaar man!!), maar aan de moeder! (haar verantwoordelijkheid!)

Dat is net zoiets als een jongen met een platte band, terwijl hij voor de tram dubbel betaalt de deur wijzen, en de oude knar met een geweldige fiets 1 halte gratis mee laten rijzen.

Je moet gewoon 1 lijn trekken. Ik snap dat het voor het kind heel moeilijk op te houden is bla bla bla, maar waarom mag een kind wel wildplassen, maar iemand met blaasontsteking niet?Die kan het OOK niet ophouden!
sinds wanneer mag jij dan boetes uitdelen? sweatdrop
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 11:22 am

In de Algemene Zin natuurlijk XD Als ik agent was had ik het waarschijnlijk niet gedaan, maar zeker de moeder er op aangesproken. Soms moet je gewoon consequent zijn!

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 11:33 am

ow wacht je had het over iets uit het nieuws? blaugh
ik dacht dat je zelf een bon had uitgedeelt whee
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 11:50 am

ben ik dat vergeten te vermelden? dom zeg! Ja, gaat over het nieuws. Jochie van 3 jaar krijgt boete voor wildplassen.

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 12:04 pm

ja ok die had de moeder dan eigelijk moeten krijgen.
als ik vaker naar het nieuws zu kijken dat had ik je misschien wel begrepen, maar ik volg het gewoon niet blaugh
PostPosted: Mon Jul 24, 2006 12:35 pm

ik ook niet XD Maar dit las ik op teletekst XD en het kwam bij ActieNieuws/ SBS6 Nieuws/ Whatever Nieuws.

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Jul 24, 2006 1:26 pm

On my mind: werd ik hier gemist? =3
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 2:25 am

Zeker weten!

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 5:35 am

En nu blijkt dat het eigenlijk gewoon een nepagent was.

-Edit- Nu gaan er weer geruchten dat die vrouw alles gewoon heeft verzonnen.
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 8:12 am

Onmymind: Moet geopereerd worden aan mijn kaakholtes T-T Onder narcose, dagbehandeling...

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jul 25, 2006 8:18 am

O.o sterkte okp

onm: Eindelijk weet ik of mijn salaris gestort is! ^_^ dat is het dus.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 237 238 239 240 241 242 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games