|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 10:50 am
Darlaa QYDrop wat voor'n event gaan we hier eens een keer organiseren (( met prijzen natuurlijk )) We staan hier altijd open voor suggesties sweatdrop we hebben wel is een tweelingweedstrijd gehouden een groepsfotowedstrijd ik heb zelf een banner ontwerpwedstrijd gehouden. Een pompoen zoek wedstrijd vergeet ik iets? Miss kunnen we iets met pasen doen een paasball of zo met een wedstrijd er aan vast >_< vergeet dat laatste tijdens gaia events loopt een ball in een guild nooit goed. Maar iets paasgeinspireert... Ik had een pyjama party voorgesteld in het even forum maar daar had niemand op gereageert. ik kan wel probern wat te regelen met een flash game of zo ( ken wel iemand die zo iets kan maken ) ik bedoel dat maakt het een stuk interesnater om tekomen kijken wat het is en leuker natuurlijk ... dan kunen we ook een chatroom ( live sonder posts van gaia ) er aan vast doen dat geeft net iets meer leven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 5:38 am
Sommige 1 april geintjes vind ik zo flauw en gemeen. Een leuk geintje mag best, maar sommige zijn zooooooooo flauw en gemeen.
Ben benieuw of Gaia een leuke of gemene zal hebben......
as for a contest......
ik zou graag iets willen waar mensen wel echt moeite voor moeten doen, maar waaraan iedereen mee kan doen. Misschien een Avi Comic maken? Dat is een comic maken waar je avatars van anderen voor gebruikt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 6:26 am
kittyocean Sommige 1 april geintjes vind ik zo flauw en gemeen. Een leuk geintje mag best, maar sommige zijn zooooooooo flauw en gemeen. Ben benieuw of Gaia een leuke of gemene zal hebben...... as for a contest...... ik zou graag iets willen waar mensen wel echt moeite voor moeten doen, maar waaraan iedereen mee kan doen. Misschien een Avi Comic maken? Dat is een comic maken waar je avatars van anderen voor gebruikt ^_^ om ze een beetje voor gek te zeten bedoel je ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 6:30 am
Met de comic is het de bedoeling om mensen NIET voor gek te zetten, TENZIJ ze daar zelf toestemming voor geven.
En als je het over de 1 April grappen hebt; ik bedoel dat echt kwetsend voor gek zetten niet leuk is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 6:35 am
kittyocean Met de comic is het de bedoeling om mensen NIET voor gek te zetten, TENZIJ ze daar zelf toestemming voor geven. En als je het over de 1 April grappen hebt; ik bedoel dat echt kwetsend voor gek zetten niet leuk is. ja dat is gewoon niet leuk maar wat wil je dan dat ze wel doen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:01 am
ja mensen er is een nieuwe story up date ..... oja ik zie nog niks ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:13 am
QYDrop kittyocean Met de comic is het de bedoeling om mensen NIET voor gek te zetten, TENZIJ ze daar zelf toestemming voor geven. En als je het over de 1 April grappen hebt; ik bedoel dat echt kwetsend voor gek zetten niet leuk is. ja dat is gewoon niet leuk maar wat wil je dan dat ze wel doen ? Over welk punt heb je het nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:14 am
QYDrop ja mensen er is een nieuwe story up date ..... oja ik zie nog niks ??? waarschijnlijk rond 23h NL tijd....schat ik.... oh wacht ff..... 15.00 + 10 = 25..... dat zou 1 uur morgenochtend zijn....dat hoop ik niet!!! (ik ga van San Fransisco tijd uit)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:17 am
kittyocean QYDrop ja mensen er is een nieuwe story up date ..... oja ik zie nog niks ??? waarschijnlijk rond 23h NL tijd....schat ik.... oh wacht ff..... 15.00 + 10 = 25..... dat zou 1 uur morgenochtend zijn....dat hoop ik niet!!! (ik ga van San Fransisco tijd uit) The forum and event begins at 3:00pm PST! dat is dus warschijnlijk inderdaat 15.00 + 2 uur nederlanse zomer tijd dus..... NU
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:21 am
QYDrop kittyocean QYDrop ja mensen er is een nieuwe story up date ..... oja ik zie nog niks ??? waarschijnlijk rond 23h NL tijd....schat ik.... oh wacht ff..... 15.00 + 10 = 25..... dat zou 1 uur morgenochtend zijn....dat hoop ik niet!!! (ik ga van San Fransisco tijd uit) The forum and event begins at 3:00pm PST! dat is dus warschijnlijk inderdaat 15.00 + 2 uur nederlanse zomer tijd dus..... NUPST is toch Pacific Standard Time -> California Time?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:21 am
Ik had het uitgerekend inderdaad een uur s'nachts. Wees maaar blij dat het zomertijd is anders was het nog een uur later geweest XD (ik hoop niet dat het lang duurt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:22 am
Als het geen zomertijd was geweest was het juist een uur eerder Darlaa XD Dan had er 9 uur tussen gezeten XD
(ik heb dagelijks contact met California XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 7:24 am
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop ja mensen er is een nieuwe story up date ..... oja ik zie nog niks ??? waarschijnlijk rond 23h NL tijd....schat ik.... oh wacht ff..... 15.00 + 10 = 25..... dat zou 1 uur morgenochtend zijn....dat hoop ik niet!!! (ik ga van San Fransisco tijd uit) The forum and event begins at 3:00pm PST! dat is dus warschijnlijk inderdaat 15.00 + 2 uur nederlanse zomer tijd dus..... NUPST is toch Pacific Standard Time -> California Time? GMT is normaale tijd zone opdeling warom houden ze die niet aan dan das tog veel makelijker, ik bedoel doen ze ook bij account time zone
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|