|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:18 pm
Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *hoppar på Jetzudan å sticker pitchforken i ditt hjärta* scream FOMG MITT HJĒTA! gonk Det vart varmt. crying *trycker in den längre in* Varf?atar du mig s忿 crying jag sa att jag skulle döda dig så jag gör det gonk , e du döv eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o Hur ska jag annars stoppa min lust efter mat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:19 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *hoppar på Jetzudan å sticker pitchforken i ditt hjärta* scream FOMG MITT HJĒTA! gonk Det vart varmt. crying *trycker in den längre in* Varf?atar du mig s忿 crying jag sa att jag skulle döda dig så jag gör det gonk , e du döv eller? Men man ska inte döda folk! Det är en synd. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:20 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o Hur ska jag annars stoppa min lust efter mat? Ohh. oo Jag måste prova att bita på nycklar jag med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:21 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *hoppar på Jetzudan å sticker pitchforken i ditt hjärta* scream FOMG MITT HJĒTA! gonk Det vart varmt. crying *trycker in den längre in* Varf?atar du mig s忿 crying jag sa att jag skulle döda dig så jag gör det gonk , e du döv eller? Men man ska inte döda folk! Det är en synd. :'< har du inte dött än?!? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:21 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o Hur ska jag annars stoppa min lust efter mat? Ohh. oo Jag måste prova att bita på nycklar jag med. Gör inte det. gonk Det smakar som metall doppat i rutten bajs. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:22 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o Hur ska jag annars stoppa min lust efter mat? Ohh. oo Jag måste prova att bita på nycklar jag med. Gör inte det. gonk Det smakar som metall doppat i rutten bajs. gonk Ouch ok. >.o Vad ska man då bita på..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:22 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *hoppar på Jetzudan å sticker pitchforken i ditt hjärta* scream FOMG MITT HJĒTA! gonk Det vart varmt. crying *trycker in den längre in* Varf?atar du mig s忿 crying jag sa att jag skulle döda dig så jag gör det gonk , e du döv eller? Men man ska inte döda folk! Det är en synd. :'< har du inte dött än?!? gonk Nej. För jag vill inte dö. crying Än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *hoppar på Jetzudan å sticker pitchforken i ditt hjärta* scream FOMG MITT HJĒTA! gonk Det vart varmt. crying *trycker in den längre in* Varf?atar du mig s忿 crying jag sa att jag skulle döda dig så jag gör det gonk , e du döv eller? Men man ska inte döda folk! Det är en synd. :'< har du inte dött än?!? gonk Nej. För jag vill inte dö. crying Än. *tar fram en dunk bensin å håller en tändare i handen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:23 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja vadå. Jag vill inte bita någon människa. Måste du bita på något då? >o Hur ska jag annars stoppa min lust efter mat? Ohh. oo Jag måste prova att bita på nycklar jag med. Gör inte det. gonk Det smakar som metall doppat i rutten bajs. gonk Ouch ok. >.o Vad ska man då bita på.. Ingenting? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:24 pm
3nodding Det var rätt smart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:24 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 12:25 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 *tar fram en dunk bensin å håller en tändare i handen* Sn䬬a, nej!! gonk varför inte....? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|